تلگرامشبکه های اجتماعی

قابلیت تماس ویدئویی گروهی به تلگرام افزوده شد!

پس از مدت ها انتظار قابلیت تماس ویدئویی گروهی به تلگرام اضافه شد و کاربران می‌توانند چت‌های صوتی گروهی خود را به تماس ویدیویی گروهی تبدیل کنند.

کاربران می توانند با بروزرسانی تلگرام به جدیدترین نسخه آن در گوشی های iOS، اندروید و دسکتاپ، اقدام به برگزاری تماس ویدئویی کنند و اجازه دهند تا دیگران هم به این تماس بپیوندند و خود در مرکز آن تماس قرار بگیرند. برای مثال اگر شما می خواهید یک سخنرانی داشته باشید و یا اگر چیزی را به نمایش بگذارید می‌توانید صفحه خود را به اشتراک بگذارید. همچنین این قابلیت وجود دارد که شما همزمان دوربین و صفحه خود را به اشتراک بگذارید.

البته در نسخه فعلی تماس های ویدئویی گروهی تلگرام محدود به ۳۰ نفر اولی است که به یک چت می‌پیوندند، اما قرار است تا بزودی با گسترش چت‌های صوتی برای پشتیبانی از رویداد‌های زنده و سایر ویژگی‌های جدید، افزایش یابد.

تماس ویدئویی گروهی تلگرام

البته این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید در تماس‌های ویدیویی گروهی از طریق تلفن و همچنین رایانه لوحی و رایانه شرکت کنید. در این دستگاه ها، تلگرام از موارد اضافی صفحه نمایش که آن‌ها ارائه می‌دهند بهره‌مند خواهد شد تا دید بهتری از هر آنچه اتفاق می‌افتد را به شما ارائه دهد.

به طور خاص، در رایانه‌های لوحی می‌توانید یک صفحه کناری را باز کنید تا یک نمای تقسیم شده با یک شبکه از شرکت کنندگان ویدیو و یک فهرست از همه افراد در تماس مشاهده کنید.

شایان ذکر است، با وجود اینکه تلگرام دیرتر از بسیاری از رقبای خود تماس‌های ویدیویی گروهی را اضافه کرده است، اما این پیام رسان مدت‌ها منتظر آمدن این ویژگی بوده است و به نظر می رسد که این قابلیت جدید  با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود و مراجعه به تلگرام را بیشتر کند.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا