اینترنت

فعالیت من گوگل و ردیابی فعالیت های شما / غیر فعال کردن فعالیت من در گوگل

گوگل و سایر شرکت ها مانند فیس بوک همواره در حال ذخیره سازی اطلاعات کاربری شما هستند. گوگل داده های شما از جمله مواردی که جستجو می کنید، مکان هایی که می روید و اپلیکیشن هایی که استفاده می کنید را در بخش فعالیت من حساب گوگل شما ذخیره می کند.

فعالیت من در گوگل کجاست؟

شما با رفتن به صفحه فعالیت من گوگل (myactivity.google.com) می‌توانید موارد مختلف را در مورد خود بررسی کنید. صفحه فعالیت من گوگل برنامه‌هایی که امروز بازدید کرده اید را ردیابی می‌کند و حتی مکان‌هایی را که در نقشه گوگل مشاهده کرده اید را می‌داند.

آموزش غیر فعال کردن فعالیت من در گوگل

شما می توانید با دستکاری در تنظیمات حساب گوگل خود در بخش فعالیت من، ذخیره سازی و ثبت فعالیت هایتان توسط گوگل را غیرفعال کنید.

قدم اول: اینکه گوگل دیگر اطلاعات شما را ذخیره نکند، اتفاق بسیار خوبی است. برای این کارتنها کافی است به گزینه ((My Google Activity)) و سپس به ((Activity Controls)) بروید. مطابق شکل زیر گزینه  ((Web & App Activity)) را خاموش کنید.

حساب من گوگل

قدم دوم: در ادامه روی گزینه ((Pause)) کلیک کنید.

Google My Activity

قدم سوم: برای اینکه دیگر گوگل از شما تاریخچه‌ای را ثبت نکند، بهتر است در آخر مطابق عکس زیر روی گزینه ((Delet Activity by)) کلیک کنید.

حساب من google

قدم چهارم: در آخر هم روی گزینه ((All time)) کلیک کنید. دیگر گوگل از فعالیت‌های شما در فضای اینترنتی، تاریخچه‌ای ثبت نمی‌کند.

ثبت فعالیت در گوگل

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا