اپلیکیشن موبایلبازیبازی های ایرانیفناوری

نرم افزار ها و بازی های ویژه ماه رمضان

تولید کننده های نرم افزار ایرانی، طبق عادات هر ساله، امسال نیز اپلیکیشن های کاربردی ویژه ماه رمضان را به بازار اراِئه کردند.

با توجه به هلول ماه مبارک رمضان و نیاز مردم به استفاده از نرم افزار های مذهبی، تولید کنندگان ایرانی محصولات خود را به بازار عرضه کردند.

جوانان متخصص و توانمند ایرانی با تکیه بر دانش خود توانسته اند علاوه بر پاسخگویی به نیاز های داخلی در حوزه نرم افزار های موبایلی، وارد بازار های کشور های اسلامی شوند و با توجه به آیین های مذهبی مشابه در ماه رمضان، بازخورد های خوبی نیز از آنها دریافت کنند.

این نرم افزار ها در حوزه های بازی و سرگرمی برای کودکان و معارف برای بزرگسالان ارائه شده اند تا بتوانند نیازهای مذهبی ماه رمضان را به خوبی پوشش بدهند.در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

بازی و سرگرمی

 

1-«داستان‌های قرآنی»:

شامل ۷ داستان جذاب و خواندنی قرآنی با منابع و روایات بسیار منحصر به فرد و جذاب به ۳ زبان برای کودکان ۳ تا ۹ سال با نگاه اسلام شناسی و معرفی اسلام به کودکان و خردسالان است.کودکان می توانند در ماه رمضان با خواندن این داستان های جذاب،اوقات خود را به خوبی سپری کنند.

نرم افزار داستان های مصور قرآنی

2-«جنگل رضوان»:

در این بازی قرآنی، پادشاه ظالم و ستمگر سرزمین غرب، سالهای سال است که به اهالی روستا و جنگل ظلم و ستم می کند تا اینکه مهدی تصمیم می گیرد تا با کمک و راهنمایی های کدخدا و حیوانات جنگل و همچنین فرشته‌های آسمانی به طرف سرزمین غرب حرکت کرده و پادشاه فاسد سرزمین غرب را از نابود کند.

نرم افزار جنگل رضوان

3-«پیربابا»:

پیربابا یک بازی جذاب و کودکانه است که با موضوع پذیرایی از عزاداران امام حسین (ع) ساخته شده است. شما در این بازی در نقش یک پیر مرد سخاوتمند و مهربان بازی می‌کنید که با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، خود را برای برپایی موکب اربعین در کربلا آماده می‌کند. بچه ها از همین ماه رمضان می توانند خود را برای محرم و برپایی عزاداری ها و ایستگاه های صلواتی خود را آماده کنند.

نرم افزار پیربابا

4-«جان‌دانا»:

:هدف از تولید این بازی آموزش سبک زندگی اسلامی به کودکان است و داستانی بودن برنامه یا استفاده از بازی و معما در حین برنامه و موارد دیگر همه برای این است که آموزش مفاهیم دینی برای کودکان جذاب و سرگرم کننده باشد.بچه ها می توانند با فراگیری سبک زندگی اسلامی در ماه رمضان، سلامت جسم و روح خود را تضمین کنند.

نرم افزار جان دانا در جزیره

معارف

 

1-«منبر»:

منبر قرار است شنیدن سخنرانی‌ها را آسان کند و برای پامنبری‌هایی طراحی شده است که با دنیای جدید همراه هستند.این نرم افزار دارای سخنرانی های علمای مطرح کشور برای استفاده علاقه مندان به سخنرانی است.شما می توانید با استفاده از این نرم افزار در ماه رمضان، بر اطلاعات خود در مورد دین و اهل بیت بیافزایید.

نرم افزار منبر ویژه ماه رمضان

2- «مفاتیح نفیس»:

این نرم‌افزارکلیات مفاتیح‌الجنان به همراه ترجمه فارسی با امکان نشان گذارى، تنظیمات شخصى سازى و جستجو در میان متون است.همچنین دارای امکاناتی نظیر :گرافیک بسیار زیبا با تذهیب، امکان تغییر اندازه قلم نرم افزار، تغییر حالت مطالعه در شب و روز، حرکت خودکار صفحه با قابلیت تنظیم سرعت، ذخیره موقعیت فعلی مطالعه برای دسترسی‌های آینده و امکان اشتراک گذاری متون ادعیه و ترجمه ها و… است.

نرم افزار مفاتیح نفیس ویژه ماه رمضان

3- «غررالحکم»:

این برنامه کتاب ارزشمند غررالحکم و دررالکلم را در سیستم اندرویدی شما می آورد. این کتاب بیش از یازده هزار حدیث در بیش از 500 باب و موضوع را از امیر المؤمنین علیه السلام  روایت می کند.

نرم افزار غررالحکم ویژه ماه رمضان

4-«پرسمان تربیتی»:

نرم افزار پرسمان، نیاز والدین دغدغه مند به یک مشاور باتجربه و تمام وقت را به خوبى پاسخ مى دهد.همچنین این نرم افزار دارای مشاوره های استاد تراشیون با بیش از ۲۰۰ موضوع تربیتی است و  امکان مشاوره رایگان با استاد را فراهم می کند.درضمن برنامه هر هفته با  سوالهای شما آپدیت می شود و این امکان رو دارد که سوالات اختصاصی خودتان را از طریق نرم افزار برای استاد ارسال کنید تا به آنها پاسخ داده بشود.

نرم افزار پرسمان تربیتی ویژه ماه رمضان

 

 

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا