بازی های ایرانی

انتشار قسمت دوم بازی مهدیار ۳ + جزییات

قسمت دوم بازی مهدیار ۳ به‌تازگی در کافه بازار در دسترس قرار گرفته است.

قسمت دوم بازی مهدیار ۳ ساخته‌ی استودیو مهدی‌یار در فروشگاه کافه بازار در دسترس قرار گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را دانلود کنند.

سازندگان می‌گویند در این قسمت از مهدیار ۳ «سعی شده تا به‌صورت دغدغه‌مند به پتانسیل‌های شهرهای محروم پرداخته شود». بنابر اعلام سازندگان، شخصیت مهدیار در این نسخه به یکی از استان‌های محروم سفر می‌کند و در آن‌جا به ماجراجویی مشغول می‌شود.

استودیو سازنده مهدیار ۳ خاطرنشان می‌کند «با درگیر شدن در فعالیت‌های بازی، حس همکاری و هم‌دردی در کودکان تقویت می‌شود» و «همینطور مخاطب با سبک زندگی و فرهنگ غنی ایرانی بیشتر آشنا خواهد شد.»

قسمت دوم بازی مهدیار ۳

ادامه‌ی ماجراجویی‌های مهدیار اینبار در یک اردوی ورزشی پر از اتفاقات هیجان انگیز و حتی خطرناک!

به مهدیار در پشت سر گذاشتن چالش‌ها و معما‌های جدید کمک کنید. تازه باید حواستون به وسایلی که در محیط قرار داره هم باشه که شاید در ادامه‌ی مسیرتون به اون‌ها نیاز پیدا کنید!

بعد از پایان داستان هم می‌تونید مینی‌گیم‌های جذاب را از منوی اصلی دوباره بازی کنید.

جزییات بیشتر از قسمت دوم بازی مهدیار ۳:

شخصیت مهدیار در قسمت دوم این بازی در مسابقات دوچرخه‌سواری بین‌مدرسه‌ایِ سطح شهر رتبه اول را کسب کرده و حالا به‌همراه دوستانش برای مسابقات کشوری به اردویی دو هفته‌ای در یکی از استان‌های محروم اعزام شده است. پس از رسیدن مهدیار و دوستانش، یک طوفان شهر محل اردوی آن‌ها را تخریب می‌کند؛ به‌این‌ترتیب مهدیار و دوستانش باید به مردم شهر برای بازسازی آن‌جا کمک کنند.

قسمت دوم بازی مهدیار ۳

بازیکن در قسمت دوم این بازی در مسابقات دوچرخه سواری شرکت می‌کند و همچنین می‌تواند به شخصی‌سازی شکل و شمایل شخصیت مهدیار بپردازد. این بازی واجد مینی‌گیم‌هایی نظیر «پیدا کردن اشیا در محیط، برق رسانی، بازی چهره و انگشت‌نگاری» است و سازندگان همچنین از قسمت دوم مهدیار ۳ به‌عنوان یک «بازی مناسب کودک و نوجوان» یاد کرد‌ه‌اند. تریلر قسمت دوم بازی مهدیار ۳ را در زیر تماشا کنید.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا