تلفن همراههواوی

گوشی میت 50 پرو، شاهکار قدرتمند هواوی با طراحی جالب دوربین + فیلم

هواوی در آینده‌ای نزدیک از گوشی میت 50 پرو، به عنوان شاهکار و پرچمدار قدرتمند خود رونمایی می‌کند.

هواوی احتمالا در آینده‌ی نزدیک از شاهکار جدید خود، گوشی میت 50 پرو (Huawei Mate ۵۰ Pro) به‌ عنوان جدیدترین دستگاه‌های رده‌بالا رونمایی می‌کند.

گوشی میت 50 پرو، موبایل روز‌های آینده شرکت هواوی است. این گوشی ترکیبی عالی از عملکرد و طراحی است. احتمالا این گوشی در هند در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۲۱ با قیمت اولیه ۸۶۹۷۶ روپیه به بازار عرضه شود.

این گوشی با نمایشگری 6.58 اینچی (۱۷.۱۷ سانتی متری) با رزولوشن 1200 در 2640 پیکسل ارائه می‌شود که باعث زنده شدن حداکثری تصاویر می‌شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که نسبت ابعاد نمایشگر گوشی ۱۸.۵ در ۹ باشد که به شما تجربه تماشایی همه جانبه هنگام بازی یا تماشای فیلم را می‌دهد.

میت 50 پرو

گوشی میت پنجاه پرو، از عملکرد سریعتر و بدون تاخیر در هنگام تماشای فیلم، انجام بازی‌های گرافیکی سنگین یا مرور وب اطمینان حاصل خواهد کرد. زیرا گفته می‌شود مجهز به هسته هشت هسته‌ای ۱x۳.۱۳ گیگاهرتز Cortex-A۷۷ و ۳x۲.۵۴ گیگاهرتز Cortex-A۷۷ استو پردازنده ۴x۲.۰۵ GHz Cortex-A۵۵ می‌باشد.

این گوشی مجهز به فناوری 5G می باشد و با ۸ گیگابایت رم شما را قادر می سازد تا بین چندین برنامه بدون هیچ وقفه ای جا به جا شوید.گوشی میت پنجاه پرو احتمالا دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. از این رو می توانید همه آهنگ‌ها، فیلم‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر را بدون نگرانی در مورد محدودیت فضا در تلفن ذخیره کنید.

گوشی جدید هواوی، دارای سیستم عامل Android v۱۱ خواهد بود. و ممکن است مجهز به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری باشد. این باتری به شما امکان می‌دهد برای مدت طولانی تری از دستگاه از طریق دستگاه بازی کردن، گوش دادن به آهنگ‌ها، تماشای فیلم و موارد دیگر بدون نگرانی در مورد تخلیه باتری استفاده کنید.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا