اخبار روزتلفن همراهسامسونگگوشی هوشمند

سامسونگ پرطرفدارترین برند موبایل در ایران؛ آمار کاربران گوشی های هوشمند در جهان منتشر شد

آمار کاربران گوشی های هوشمند در سرتاسر جهان مشخص شد و سامسونگ به‌عنوان پرطرفدارترین برند موبایل در ایران شناخته شد.

آمار کاربران گوشی های هوشمند در سرتاسر جهان روز به روز در حال افزایش است. طبق آمار به‌دست آمده تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی و بر اساس میزان فروش و ضریب نفوذ گوشی های هوشمند بر اساس کشور یا قاره‌ها، تعداد کل کاربران گوشی های هوشمند در جهان ۶.۹۳ میلیارد نفر است که حدود ۸۶ درصد جمعیت جهان را شامل می‌شود. این آمار تا واپسین روزهای سال ۲۰۲۳ میلادی ۶.۷۱ میلیارد بوده که رشد ۲۲۰ میلیونی کاربران گوشی های هوشمند در یک ماه اخیر را نشان می‌دهد که عدد بسیار قابل توجهی است.

پر طرفدارترین برند موبایل در ایران و رتبه سامسونگ

پرطرفدارترین برند موبایل

طبق آمار منتشر شده از کاربران گوشی های هوشمند به تفکیک کشورها تا پایان سال ۲۰۲۲، ایران با دارا بودن حدود ۶۶ میلیون نفر میلیون کاربر فعال گوشی های هوشمند، در رتبه ۱۷ جهان قرار گرفته بود؛ اما با بررسی‌های صورت گرفته تا به امروز، اکنون ایران با گذر از مرز ۶۸ میلیون کاربر گوشی های هوشمند در رتبه ۱۴ جهان قرار می‌گیرد.

با توجه به آمار منتشر شده، به‌ترتیب کشورهای چین، هند، آمریکا، اندونزی و برزیل در رتبه‌های اول تا پنجم کشورهای دارای بیشترین کاربر گوشی های هوشمند قرار می‌گیرند. رتبه‌های ششم تا دهم نیز به‌ترتیب متعلق به کشورهای روسیه، ژاپن، بنگلادش، مکزیک و پاکستان است.

طبق این آمار، کمپانی بزرگ سامسونگ به‌عنوان پرطرفدارترین برند موبایل در ایران شناخته می‌شود. پس از سامسونگ برند شیائومی بیشترین طرفدار را در ایران دارد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا