توییترشبکه های اجتماعی

فعال‌سازی قابلیت ارسال و دریافت پول برای حساب‌های کاربری توئیتر

توئیتر درحال آزمایش قابلیت جدید خود به نام Tip Jar است. و کاربر می تواند با استفاده از این ویژگی و از طریق سیستم میکرو وبلاگ نویسی برای حساب‌های مورد علاقه خود پول ارسال کند.

این شرکت در اطلاعیه ای در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد:

این یکی از اولین قدم‌های کاری ما برای مردم است که بتوانند از طریق توئیتر پول ارسال و دریافت کرده و تامین مالی شوند.

در این اطلاعیه آمده است که برای کاربران این امکان فراهم شده است که حساب توئیتری خود را با Tip Jar به درگاه‌های پرداخت Bandcamp، Cash App، Patreon، PayPal یا Venmo متصل کنند. توئیتر تاکید کرده است که به واسطه این ویژگی هیچ پول و کارمزدی را از کاربران دریافت نخواهد کرد و مبالغ به صورت کامل به حساب کاربر واریز خواهد شد.

این ویژگی فعلا برای کاربرانی که از توئیتر انگلیسی روی گوشی های اندروید و iOS خود استفاده می کنند، فعال می شود و کاربران می توانند از روز پنج شنبه از طریق Tip Jar ارسال پول را آغاز کنند.

همچنین معرفی این ویژگی در بخش نمایه حساب کاربری نیز ممکن است. این موضوع برای سازندگان، روزنامه نگاران، کارشناسان سازمان‌های غیر انتفاعی است.

توئیتر

دلیل توئیتر برای فعال سازی قابلیت ارسال و دریافت چیست؟

قابلیت جدیدی که توئیتر ایجاد کرده است، به عنوان بخشی از تلاش های گسترده این شرکت برای ایجاد ویژگی‌ های بیشتر در راستای رشد تعداد کاربران توئیتر به ۳۱۵ میلیون کاربر فعال روزانه تا پایان سال ۲۰۲۳ است. در حال حاضر توئیتر روزانه 150 میلیون کاربران فعال دارد و در مجموع بیش از 1.3 میلیارد حساب کاربری در توئیتر ایجاد شده است.

Tip Jar بعد از یک هفته سختی که توئیتر پشت سر گذاشته برای این شبکه اجتماعی فعال شده است، زیرا از ۲۹ آوریل که این شرکت در آمد سه ماهه اول خود را گزارش کرده، سهامش بیش از ۱۷ درصد کاهش یافته است.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!
نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا