شبکه های اجتماعی

معرفی 5 پیام رسان قدرتمند و پرطرفدار جهان

بیشتر ما ایرانی‌ها از تلگرام و واتساپ استفاده می‌کنیم، اما در این مطلب می خواهیم شما را با 5 پیام رسان قدرتمند و پرطرفدار جهان آشنا کنیم.

پیام‌رسان‌های صوتی و تصویری فراوانی هستن که هرکدامشان امکانات و جذابیت‌های خاصی دارند. در این نوشته، و فقط برای نمونه،5 پیام‌ رسان پرطرفدار جهانی رو معرفی می‌کنیم تا اگر خواستید، نصب کنید و سروکله‌ای با آن‌ها بزنید:

گوگل میت

گوگل میت (Google Meet) که یکی از 5 پیام رسان قدرتمند و پرطرفدار جهان است، برای برگزاری جلسه‌های چندنفره مناسب می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید با افراد مختلف از سرتاسر جهان، اون‌هم به‌صورت هم‌زمان، و به‌شکل متنی و صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنید. شرکت بزرگ گوگل این برنامه را برای برگزاری جلسه‌ها و کنفرانس‌های آنلاین طراحی کرده است و البته امکانات متنوع دیگری هم در آن تعبیه شده است؛ نکته مهم اینکه استفاده از همه این امکانات رایگان است. کاربردی‌ترین ویژگی گوگل میت، تعداد بالای افرادی است که می‌توانند در تماس ویدیویی شرکت کنند.  این پیامرسان بیشتر از ۱۰۰میلیون بار فقط از گوگل‌پلی دانلود شده و در این پلت‌فرم، امتیاز ۴٫۵ از ۵ رو دریافت کرده است.

گوگل میت

کاکائوتالک

کاکائوتالک (KakaoTalk) یکی دیگر از 5 پیام رسان قدرتمند و پرطرفدار جهان است که امکان گفت‌وگوهای دونفره یا گروهی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. گفت‌وگوهای گروهی کاکائوتالک محدودیتی ندارند و با استفاده از شماره تلفن یا آی‌دی دوستان، می توانید آنها را اضافه کنید.

جالب است بدانید که کاکائوتالک بیشتر از ۱۰۰میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده و از این جهت، تنها پیام‌رسان معرفی‌شده در این مقاله‌ست که با گوگل میت برابری می‌کند. در ضمن امتیاز ۴٫۴ را هم از کاربران دریافت کرده است.

کاکائوتالک

مایکروسافت کایزالا

مایکروسافت کایزالا (Microsoft Kaizala) اپلیکیشن پیام‌رسان دیگریست که امکانات بسیاری دارد. این اپلیکیشن را می‌توانید به‌طور رایگان از استورهای معتبر دانلود کنید، یا در مجموعه آفیس ۳۶۵ پیدا کنید. کایزالا بسیار شبیه واتساپ است؛ در این اپ هم، درست مثل واتساپ، می‌توانید گروه تشکیل دهید و با افراد مختلف گفت‌وگوهای متنی، صوتی و تصویری خصوصی داشته باشید. مایکروسافت کایزالا با آن که در مجموعه آفیس عرضه شده است، اما بیشتر از ۵میلیون بار از گوگل‌پلی دانلود شده است و نمره ۴٫۴ را از کاربرهای این پلت‌فرم دریافت کرده است.

مایکروسافت کایزالا

فلاک

فلاک (Flock) فراتر از یک اپ پیام‌ رسان، در واقع فضای همکاری محسوب می‌شود. این ابزار ابری به اعضای گروه‌ها کمک می‌کند تا بتواند سریع‌تر و مؤثرتر از همیشه با هم ارتباط برقرار کنند. اگر گروه‌های کاری چندنفره دارید، با فلاک می‌توانید نظرات خود را درباره پروژه‌ها رو با بقیه اعضای گروهتان در میان بگذارید و فرایند انجام کارها و تصمیم‌گیری رو سریع‌تر و بهینه‌تر کنید. فلاک هم از اپ‌های پرطرف‌دار بین کاربرهای سیستم‌های عامل اندروید و آی‌ اُ اس محسوب می‌شود.

فلاک پیام رسان قدرتمند جهان

انتاکس

آخرین پیام‌رسانی که در این نوشته معرفی می‌کنیم، انتاکس (Antox)، بر پایه پروتکل همتابه‌همتای تاکس (Tox) برای پیام‌رسانی متنی و تصویری به‌صورت رمزگذاری‌شده است. این اپلیکیشن پیام‌رسان امکانات فراوانی دارد که کاربردهای شخصی و سازمانی دارند. برای نمونه، گفت‌وگوی گروهی، کنفرانس صوتی و تصویری، ارسال فایل، عکس و ویدئو در این برنامه قابل‌دسترس هستن و همه این‌ها در قالب پروتکل امن و همتابه‌همتای تاکس عرضه می‌شوند.  انتاکس با توجه به قابلیت ویژه برای حفظ حریم خصوصی کاربرها، بیشتر از ۱۰۰هزار بار از گوگل‌پلی دانلود شده و امتیاز ۳٫۴ رو هم از کاربرهای اندرویدی خودش دریافت کرده است.

انتاکس پیام رسان قدرتمند جهان

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا