ایسوستلفن همراه

رونمایی از زنفون 8 پرچمدار قدرتمند ایسوس با تراشه اسنپدراگون 888

شرکت ایسوس، پرچمدار جدید خود با نام زنفون 8 را تا 17 روز دیگر یعنی 22 اردیبهشت ماه، به دنیای تکنولوژی معرفی می‌کند.

با انتشار یک پوستر رسمی، تاریخ معرفی خانواده ایسوس زنفون 8 توسط این شرکت اعلام شد. این رویداد در تاریخ 12 می مصادف با بیست و دوم اردیبهشت ماه رأس ساعت 21:30 به وقت کشور عزیزمان برگزار خواهد شد. به این ترتیب 17 روز و چند ساعت تا موعد رونمایی از خانواده ایسوس زنفون 8 باقی مانده است و با مراجعه به این وب سایت، می توانید از طریق سیستم شمارش معکوس با زمان دقیق آن آشنا شوید.

ایسوس زنفون 8

این شرکت تایوانی در این پوستر رسمی، دو عبارت Big on Performance و Compact in Size را نوشته است و به این ترتیب، می‌توانیم انتظار یک محصول قدرتمند با ظاهری جمع و جور را داشته باشیم. پیش بینی می‌شود که خانواده ایسوس زنفون 8 به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز باشند و ظرف چند روز اخیر نیز شایعاتی در مورد نسخه مینی این محصول نیز به گوش می‌رسد که به نظر می‌رسد کوچک‌ترین عضو این مجموعه خواهد بود.

این سری از محصولات ایسوس قرار است در سه نسخه مختلف عرضه شوند و ابعاد صفحه نمایش در آن ها از 5.9 تا 6.69 اینچ متغیر خواهد بود. تمامی این گوشی ها قرار است به نمایشگرهای OLED مجهز باشند و از نرخ بروزرسانی 120 هرتزی و وضوح FHD+ یا 2220 در 1080 پیکسلی بهره ببرند.

زنفون 8 مینی، پرچمدار کوچک ایسوس

بنابر اطلاعات موجود در این گزارش، گوشی زنفون 8 مینی که در حال حاضر با شماره کد SAKE در حال تولید است، کوچکترین پرچمدار ایسوس در این سری خواهد بود و به نمایشگر 5.9 اینچی مجهز است. نسخه استاندارد از این سری از محصولات ایسوس نیز که در حال حاضر با شماره کد VODKA در حال تولید است نیز به احتمال فراوان در هنگام عرضه با عنوان زنفون 8 شناخته خواهد شد و به نمایشگر 6.69 اینچی مجهز است.

و بالاخره سومین محصول ایسوس در این رده زنفون 8 پرو نام دارد که آن هم همچون نسخه استاندارد خود به نمایشگر 6.69 اینچی مجهز است. این گوشی نیز در حال حاضر در اسناد داخلی ایسوس با شماره کد PICASSO شناخته می شود.

قرار است هرسه مدل از این گوشی های هوشمند به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز باشند و به این ترتیب باید عملکرد بسیار خوبی را از نظر پردازشی از آن ها انتظار داشته باشیم. در بخش دیگری از این گزارش به مشخصات دوربین اصلی این سه گوشی هوشمند نیز اشاره شده است. براساس این اطلاعات گوشی زنفون 8 مینی از سنسور 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 به عنوان حسگر اصلی خود بهره می برد. سنسور IMX686 نیز بخش دیگری از اجزای این دوربین است که البته هنوز از سوی سونی معرفی نشده است.

دو گوشی زنفون 8 و زنفون 8 پرو نیز قرار است از دوربین های اصلی چهارگانه بهره ببرند. سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 عضو اصلی اجزای این دوربین است و یک سنسور 12 مگاپیکسلی IMX363، یک حسگر 24 مگاپیکسلی OmniVision OV24B1Q و همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی OmniVision OV08A که از نوع Telephoto است، دیگر اجزای این دوربین را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید

ویژگی‌های ظاهری گوشی جدید شرکت سامسونگ Galaxy A82

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا