ایسوسلپ تاپ

لپ تاپ ۱۴ اینچ خوش قیمت ایسوس با پردازنده نسل ۱۳ از راه رسید

لپ‌تاپ جدید ایسوس با پردازنده‌ی میان‌رده و بدنه‌ی سبک و طراحی جذاب رونمایی شد.

ایسوس رسماً ویووبوک ۱۴ مدل ۲۰۲۴ را رونمایی کرد که اکنون برای پیش‌‌فروش در بازار چین دردسترس است. لپ تاپ ایسوس که در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی موجود است، بدنه‌ی باریک و شیک با وزن ۱٫۴ کیلوگرمی دارد و ضخامتش در باریک‌ترین نقطه به ۱۷٫۹ میلی‌متر می‌رسد.

لپ‌تاپ جدید ایسوس به نمایشگر ۱۴ اینچی مات IPS LCD با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل و روشنایی ۳۰۰ نیت مجهز است. لولای این دستگاه تا ۱۸۰ درجه باز می‌‌شود تا تجربه‌ی تماشای کاربر را بهبود ببخشد. نمایشگر این دستگاه نیز نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و فناوری نور آبی کم دارد.

ویووبوک ۱۴ به پردازنده اینتل مدل Core i5-13500H با ۱۲ هسته و ۱۶ رشته مجهز است که توان مصرفی ۴۵ وات را ارائه می‌دهد. این پردازنده تا ۳٫۹ برابر عملکرد چند‌هسته‌ای بهتری از پردازنده‌‌ی ولتاژ پایین نسل قبلی دارد و زمان مورد‌نیاز برای انجام کارهای محاسباتی مانند محاسبه‌ی داده‌های اکسل و رمزگذاری ویدئو و استخراج فایل‌های بزرگ فشرده را کاهش چشمگیری می‌دهد.

ویوو بوک ۱۴ ایسوس ۲۰۲۴

بهترین لپ‌ تاپ ایسوس در سری ویووبوک از رم ۱۶ گیگابایتی قابل‌ارتقا تا ۴۰ گیگابایت و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی NVMe SSD مبتنی‌بر استاندارد PCIe 4.0 برای راه‌اندازی سریع و بهبود عملکرد نرم‌افزارها بهره می‌برد.

لپ‌تاپ ویووبوک جدید از سیستم خنک‌کننده‌ی ASUS Ice Blade با لوله‌های حرارتی دوگانه و خروجی هوای دوگانه و فن‌های قابل‌تنظیم سه‌مرحله‌ای استفاده می‌کند. همچنین، لپ‌تاپ ایسوس تحت آزمایش‌های کیفیت MIL-STD 810H قرار گرفته است تا از دوام آن در شرایط مختلف اطمینان حاصل شود.

گزینه‌های اتصال لپ‌تاپ یک درگاه USB-C 3.2 Gen 1، دو درگاه USB-A 3.2 Gen 1، یک درگاه USB-A 2.0، یک پورت HDMI و یک جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا را شامل می‌شود.

ویوو بوک ۱۴ ایسوس ۲۰۲۴ از نمای روبروی نمایشگر
ویوو بوک ۱۴ ایسوس ۲۰۲۴ از نمای کناری نمایشگر
ویوو بوک ۱۴ ایسوس ۲۰۲۴ از نمای پنل کیبورد
ویوو بوک ۱۴ ایسوس ۲۰۲۴ از نمای پشت مانیتور

ویووبوک ۱۴ بر راحتی و ایمنی کاربر تأکید می‌کند و از کیبورد ارگونومیک و ترک‌پد بزرگ با پشتیبانی از ژست‌های لمسی و پوشش ضد‌میکروبی یون نقره روی کلیدها پشتیبانی می‌کند.

ایسوس سیستم کاهش نویز میکروفون دوگانه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی را برای تماس‌های صوتی واضح‌تر در محیط‌های پر‌سروصدا و پوشش فیزیکی دوربین را برای محافظت از حریم خصوصی کاربر به دستگاه اضافه کرده است. ظرفیت باتری دستگاه هنوز مشخص نشده است؛ اما مدل قبلی با باتری ۷۵ وات‌ساعتی عرضه شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا