شیائومیفناوری

دوربین امنیتی شیائومی دید در شب دارد و خودروها را تشخیص می‌دهد

دوربین شیائومی CW500 از هوش مصنوعی برای تشخیص انسان و خودروها استفاده می‌کند و با قیمت رقابتی به‌فروش می‌رسد.

دوربین شیائومی CW500 که برای فضاهای باز طراحی شده است اکنون برای پیش‌خرید دردسترس قرار دارد.

قیمت دوربین مذکور ۴۲ دلار تعیین شده است، اما از ویژگی‌های پیشرفته برای رفع نیازهای امنیتی در فضاهای باز بهره می‌برد.

در دل شیائومی CW500، دوربین ۵ مگاپیکسلی بسیار باکیفیتی وجود دارد که تصویری با وضوح 3K ارائه می‌دهد و گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.6 است؛ به‌ بیان دیگر فیلم‌های ثبت‌شده با دوربین شیائومی حتی در شرایط نوری چالش‌برانگیز وضوح خوبی دارند و جزئیات را نشان می‌دهند. دستگاه مورد اشاره از HDR بهره می‌برد و نوردهی روی فیلم را به‌طور مؤثر متعادل می‌کند تا جزئیات مهم در محیط‌های روشن و تاریک حفظ شوند.

دوربین شیائومی CW500

دوربین شیائومی CW500 از ویژگی دید در شب تمام رنگی هوشمند بهره می‌برد که واقعاً جذاب به‌نظر می‌رسد. این محصول قابلیت تشخیص انسان و وسایل نقلیه را با هوش مصنوعی دارد و از دیگر امکاناتش می‌توان به هشدارهای صوتی و تصویری، هشدارهای بازدارنده دربرابر مزاحمان، گواهی IP66 (مقاومت دربرابر آب و گردوغبار) و عملکرد بی‌وقفه در تمام طول سال اشاره کرد.

طبق اطلاعات سایت رسمی شیائومی، دوربین CW500 از فناوری وای‌فای ۶ دوبانده استفاده می‌کند و استریم ویدیو با وضوح HD را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهد.

دوربین شیائومی CW500

پشتیبانی از اتصال کابلی به دوربین شیائومی در حفظ انتقال پایدار داده‌ها روی شبکه کمک می‌کند. این محصول همچنین به تراشه‌ی امنیتی Mijia مجهز شده است که از سیستم رمزنگاری قدرتمند داخلی بهره می‌برد.

طراحی CW500 به کاربران اجازه می‌دهد زاویه‌ی دید را بدون دردسر و ازطریق اپلیکیشن Mijia تنظیم کنند. ارتباط صوتی دوطرفه نیز روی این محصول بهبود یافته است و از سیستم کاهش نویز استفاده می‌کند و بدین‌ترتیب انتقال صدا حتی در محیط‌های شلوغ فضاهای باز به‌راحتی انجام می‌شود.

قابلیت عکاسی تایم‌لپس در CW500 به کاربران اجازه می‌دهد زیبایی مناظر فضای باز را در طول زمان به‌ تصویر بکشند. از دیگر امکانات این دوربین می‌توان به دسترسی راه‌ دور ازطریق گوشی هوشمند، تبلت، بلندگوهای هوشمند و تلویزیون اشاره کرد. دوربین شیائومی همچنین از ذخیره‌سازی داده‌ها روی حافظه‌ی محلی، فضای ابری و NAS پشتیبانی می‌کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا