اخبار روزتلفن همراهسامسونگفناوری

ویژگی‌های ظاهری گوشی جدید شرکت سامسونگ Galaxy A82

تصاویر گوشی Galaxy A82 به عنوان محصول جدید شرکت سامسونگ قبل از رونمایی رسمی از این گوشی منتشر شده است.

شرکت سامسونگ قرار است در 23 آوریل 2021 رویدادی را برگزار کند و در آن برخی از گوشی‌ های هوشمند جدیدش را به بازار عرضه کند. یکی از گوشی‌هایی که انتظار می‌رود در این روز رونمایی شود گوشی Galaxy A82 است.

طی چند روز گذشته شایعات زیادی درباره این تلفن در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. اکنون برخی تصاویر زنده و هنگام باز کردن جعبه، از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد.

ویژگی ظاهری گوشی Galaxy A82

به نظر می رسد صفحه نمایش این گوشی 6.7 اینچی و از نوع Super AMOLED باشد. که در این صورت مشابه همان صفحه نمایش موجود در تلفن‌های سری A قبلی خواهد بود. همچنین این گوشی دارای رزولوشن 1080*2400 می‌باشد. که با این رزولوشن در واقع پیکسل‌ها کمی بهتر خواهند بود و به نظر می‌رسد این دستگاه تراکم پیکسلی 393 پیکسل در هر اینچ خواهد داشت. بنابراین، مطمئناً به دلیل نمایشگرهای Super AMOLED و محافظ صفحه Corning Gorilla Glass 6 ، تصاویر واضح تر به نظر می‌رسند.

گوشی گلکسی a82

ممکن است برای این گوشی پردازنده Qualcomm’s Snapdragon 855+ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. این گوشی یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 دارد. یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۳۵ وات نیز برای آن تعبیه شده است. شایعه شده که از ساختار ضد آب در برابر گرد و غبار و آب IP67 نیز برخوردار است.

 جعبه گوشی گلکسی a82

این گوشی هوشمند سه دوربین پشت دارد. دوربین اصلی به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده است و در کنار آن یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو دیده می‌شود. دوربین سلفی آن نیز به‌صورت حفره‌ای روی صفحه‌نمایش قرار دارد و از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است.

 پشت گوشی گلکسی a82

گلکسی ای ۸۲ در مقایسه با گلکسی ای ۸۰ تغییر کرده است. مثلا گلکسی ای ۸۰ از دوربین‌های چرخان استفاده می‌کند که این موضوع در گلکسی ای ۸۲ دیده نمی‌شود و این گوشی ظاهری مانند محصولات جدید سامسونگ پیدا کرده است.

 

بیشتر بخوانید

ده قدم تا ساخت اولین اپلیکیشن موبایلی/ همین امروز اپلیکیشن خود را بسازید

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا