مایکروسافتویندوز

نسخه بتای ویندوز ۱۱ منتشر شد + نحوه فعال سازی نسخه بتا

شرکت مایکروسافت در حالی این هفته اولین نسخه بتا سیستم عامل ویندوز ۱۱ را منتشر کرده است که چند هفته پیش سیستم عامل ویندوز ۱۱ را معرفی کرده  و برای نصب در دسترس کاربران قرار داده بود.

شایان ذکر است، نسخه Windows ۱۱ Beta برای کسانی که در برنامه Windows Insider ثبت نام می‌کنند در دسترس است. بر اساس اطلاعیه هایی که شرکت مایکروسافت منتشرکرده است، نسخه بتا در مقایسه با ساخت Dev از نوسان کمتری برخوردار است و توسط مسئولان شرکت تأیید می‌شود که این می تواند خبر خوبی برای کابران و مشتریان باشد تا بتوانند با خیال راحت تری از سیستم عامل ویندوز ۱۱، استفاده کنند.

نحوه فعالسازی نسخه بتا

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده، برای آزمایش این نسخه جدید ویندوز، باید رایانه‌ای داشته باشید که با شرایط اعلام شده توسط شرکت مایکروسافت مطابقت داشته باشد. شایان ذکر است، کسانی که نسخه Dev را نصب کرده اند می‌توانند با رفتن به Settings> Windows Update> Windows Insider Program و سپس کلیک بر روی Select your Insider Settings به نسخه Beta تغییر حالت دهند.

نسخه بتای ویندوز ۱۱

البته باید به این نکته توجه داشته باشید، که اگرچه نسخه‌های بتا نسبت به نسخه‌های Dev پایدارتر هستند، اما هنوز نسخه‌های آزمایشی نیستند و به احتمال زیاد دارای اشکال، خرابی و ویژگی‌های از دست رفته باشند. از این رو، کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که هنوز ویندوز ۱۱ را روی دستگاه اصلی خود نصب نکنید.

شایان ذکر است، سیستم عامل ویندوز ۱۱ شرکت مایکروسافت دارای یک رابط کاربری جدید است، از جمله منوی شروع در مرکز و طراحی نوار وظیفه، گوشه‌های گرد، صدا‌های جدید و موارد دیگر. نسخه پیش نمایش موجود برخی از ویژگی‌های جالب مانند تجربه برنامه درون جعبه‌ای و پشتیبانی از برنامه Android را دارد، اما مایکروسافت اعلام کرده است که قابلیت‌های جدید به زودی آزمایش می‌شوند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا