واتس آپ

قابلیت ویدیو مسیج در واتساپ

واتساپ در نسخه جدید این پلتفرم قابلیت ویدیو مسیج را برای کاربران عرضه کرد. این در حالیست که این قابلیت از مدت ها پیش در تلگرام در اختیار کاربران قرار داشت

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا اعلام کرد قابلیت جدیدی به واتساپ اضافه شده است. این قابلیت یکی دیگر از قابلیت های تلگرام محسوب میشود. ویدیو مسیج به کاربران اجازه می دهد تا ویدیوهای کوتاه برای مخاطبان ارسال کنند. ابن قابلیت کاملا شبیه ویدیو مسیج در تلگرام بوده و فرمت دایره ای شکل دارد.

طبق گزارش های منتشر شده حداکثر زمان ویدیو مسیج برای ارسال به مخاطبان ۶۰ ثانیه است. این ویدیوها در زمان باز کردن صفحه چت به صورت خودکار دانلود شده و به صورت بی صدا پخش میشود. البته ویس مسیج در واتساپ محدودیت زمانی نداشته و پخش آنها نیز با درخواست کاربر انجام میشود. برای استفاده از این قابلیت میز کافیست تا یکبار روی آیکون میکروفون در گوشه سمت راست صفحه چت ضربه بزنید.

از سال ها پیش تاکنون ارسال ویدیو در واتساپ برای کاربران امکان پذیر شده است. اما ویدیو مسیج می تواند ویدیوهای معمولی را راحت تر ارسال کند. این قابلیت از هفته های گذشته در دسترس برخی کاربران قرار گرفته بود و طی هفته های آینده نیز در اختیار بقیه فرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا