واتس آپ

راه اندازی چند اکانت شدن واتساپ

واتس اپ یکی از پیام‍رسان‌های محبوب در دنیا است و تصمیم دارد برای بهبود تجربه کاربری خود، گام مهمی بردارد. یکی از اقداماتی که واتساپ تصمیم دارد انجام دهد، اضافه کردن ویژگی چند اکانت روی یک واتساپ است که در رابط کاربری جدید این ویژگی قابل مشاهده خواهد بود

این توسعه در حال حاضر فقط برای کاربران بتا در دسترس است و به زودی پس از یک آزمایش موفق برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

قابلیت چند اکانت واتس اپ

کاربران واتساپ تقاضای داشتن چندین حساب روی این برنامه را داشتند و این درخواست به مرور بیشتر میشد.

“ویژگی چند حساب” به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند با چندین شماره تلفن یا حساب واتس‌اپ مختلف وارد برنامه شوند و آنها را مدیریت کنند. این ویژگی به ویژه برای افرادی مفید است که نیاز دارند تا حساب‌های واتس‌اپ جداگانه برای مقاصد مختلفی داشته باشند. به عبارت دیگر، به جای اینکه هر کاربر یک تلفن همراه جداگانه برای هر حساب واتس‌اپ داشته باشد، او می‌تواند چند حساب را در یک تلفن همراه مدیریت کند.

این ویژگی می‌تواند برای افرادی که به عنوان تاجران یا کسب‌وکارها از واتس‌اپ برای ارتباط با مشتریان یا گروه‌های مختلف استفاده می‌کنند، مفید باشد. همچنین برای افرادی که می‌خواهند حساب شخصی و حساب کاری جداگانه داشته باشند، کاربرد دارد.

واتس اپ با رویکردی عالی این چالش را به راحتی برطرف کرد.

نحوه اضافه کردن حساب کاربری به واتساپ

همان‌طور که در بالا هم گفتیم، در رابط کاربری جدید واتس اپ این ویژگی اضافه می‌شود. از قسمت تنظیمات برنامه، می‌توانید از قابلیت چندین حساب دستگاه استفاده کنید.

رابط تنظیمات بازطراحی شده

واتس‌اپ برای بهبود تجربه کاربری و افزایش دسترسی به تنظیمات برنامه، تصمیم به طراحی مجدد رابط کاربری گرفته است. در این طراحی جدید، از روش‌های مدرن و جذابی استفاده شده که کاربران می‌توانند یک تجربه بهتر و ساده‌تر داشته باشند.

مدیریت مکالمات

هم‌چنین این ویژگی باعث شده تا مدیریت حساب کاربری ساده‌تر و جذاب‌تر باشد. اکنون کاربران می‌توانند سریع‌تر به چندین حساب جابجا شوند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا