واتس آپ

واتساپ به زودی اشتراک نزدیک یا همان share nearby رادر دسترس کاربرانش قرار می دهد

واتساپ در حال کار روی یک ویژگی بسیار کاربردی و مفید برای کاربرانش است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد عکس ها و ویدیوها را فورا با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

واتساپ در حال برنامه‌ریزی برای انتشار ویژگی جدیدی به نام «به اشتراک‌گذاری فایل‌ها با افراد نزدیک» یا همان share nearby است که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌هایشان را با افرادی که نزدیکشان هستند به اشتراک بگذارند. این ویژگی در حال حاضر روی نسخه آزمایشی در دسترس است.

ماجرای پردردسر اشتراک گذاری فایل‌ها در واتساپ

واتساپ سال گذشته بالاخره پس از مدت‌ها انتظار کاربرانش،‌ قابلیت امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها با کیفیت HD و بدون فشرده‌سازی تا 2 گیگابایت را ایجاد کرد و کاربرانش را خوشحال کرد.

اما حالا به نظر می‌رسد این پلتفرم در حال بررسی و ایجاد راه‌های بیشتری برای ساده‌سازی اشتراک‌گذاری فایل‌ها است. یکی از این راه‌ها اشتراک‌گذاری فایل‌ها با افراد نزدیک است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا فایل‌ها را با افراد نزدیک به اشتراک بگذارند، مشابه عملکرد «اشتراک‌گذاری نزدیک» اندروید که کاربران را ملزم می‌کند در مجاورت نزدیک باشند.

چند روز پیش هم واتساپ اعلام کرده بود که قصد دارد ویژگی پیام صوتی و برگزاری نظرسنجی در کانال‌های واتساپی را هم اضافه کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا