اخبار روز

آپلود فایل های مختلف از OpenAI به ChatGPT

چت بات هوشمند چت جی پی تی از همان ابتدای عرضه با وجود امکانات کمی که داشت توانست بین کاربران سراسر دنیا به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و بعد از 40 روز به آمار 10 میلیون بازدید روزانه برسد

بر اساس خبر منتشر شده از theverge، اکنون OpenAI ویژگی های جدیدی را برای کاربران ChatGPT Plus ارائه کرده است. این ویژگی های جدید شامل بارگذاری فایل و تجزیه و پشتیبانی از حالت‌های چندوجهی است. چند روز پیش نیز openai خبر از دسترسی chatgpt4 به اینترنت را اعلام کرد.

آپلود فایل در ChatGPT

کاربران می توانند نمونه‌های مختلفی از فایل مانند متن، تصویر و محتواهای چندرسانه‌ای را در چت جی پی تی آپلود کنند. ChatGPT قادر است محتوای فایل را پردازش کند و کارهایی مانند خلاصه کردن داده، ترجمه مقاله یا کتاب، پاسخ به سوالات و ایجاد تصویرهای داده‌ای را انجام دهد.

پشتیبانی از حالت‌های چندوجهی

چت جی پی تی به طور خودکار حالت مناسب را بر اساس متن کاربر انتخاب می کند. یعنی اگر کاربر از چت جی پی تی جستجو از بینگ را بخواهد، ChatGPT به طور خودکار به حالت جستجو با بینگ تغییر حالت می دهد.

آپلود کردن فایل در ChatGPT

بعد از اینکه فایل را در ChatGPT وارد کردید، چند لحظه طول می کشد تا آن را دریافت کند و بعد از آن چت بات کارهایی مانند خلاصه سازی داده، پاسخ به سوالات یا تصویرسازی‌های داده مبتنی بر پیام‌ها انجام می‌دهد. چت‌بات محدود به فقط فایل‌های متنی نیست.

کاربری در تردز یک عکس با استفاده از ChatGPT و DALL-E 3 را طراحی کرد. در این تصویر کاربر عکسی از کاپی بارا را بارگذاری کرد و از هوش مصنوعی خواست که تصویر را به سبک Pixar طراحی کند.

سپس عکس دیگری از یک اسکیت بورد ارسال کرد و خواست در تصویر تولید شده درج کند. همانطور که در تصویر می‌بینید، خروجی درست اعمال شده فقط یک کلاه اضافه هم در تصویر وجود دارد که دلیل آن مشخص نیست.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا