تلفن همراهقیمت

آخرین قیمت گوشی هوشمند 6 خرداد ۱۴۰۰ در بازار

آخرین قیمت گوشی هوشمند 6 خرداد ۱۴۰۰ از برند‌های متنوع و مطرح جهان در بازار ایران را در این مطلب مشاهده کنید.

امروزه تلفن های هوشمند به بخش جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند. امکانات فوق‌العاده بی‌شمار تلفن‌های هوشمند از قبیل برقراری تماس صوتی و ویدئویی، ارتباط با اینترنت، فضای مجازی، ثبت فیلم و عکس و استفاده از هزاران اپلیکیشن کاربردی، تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که توسط این دستگاه چند اینچی ارائه می‌شود.

امروزه همه مردم دنیا از کاربران و مخاطبان تلفن‌های هوشمند هستند و از این رو شرکت‌های مختلف، با تولید گوشی‌های جذاب، مقرون‌به‌صرفه و قدرتمند، به دنبال افزایش سود خود از این بازار پرسود برآمده‌اند.

قیمت گوشی‌های سامسونگ

در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A51 است. این گوشی نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A50 به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

قیمت گوشی سامسونگ

قیمت گوشی‌های هوآوی

شرکت هوآوی با معرفی رسمی گوشی‌های P30، نسخه Lite این محصول که در واقع نسبت به P30 و P30 Pro ارزان‌قیمت‌تر است را به عنوان گوشی میان‌رده روانه بازار کرد. این محصول دارای رم 6 گیگابایتی و  سه دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی است.

قیمت گوشی هواوی

قیمت گوشی‌های اپل

شرکت اپل همواره به دنبال عرضه و فروش مدل های بالارده و پرچمدار است و در این راه هم همواره موفق بوده است. هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون 12 و آیفون 12 Pro اشاره کرد که در ادامه هم قیمت آن‌ها آورده شده است.

قیمت گوشی اپل

قیمت گوشی‌های شیائومی

شرکت شیائومی این غول فناوری چینی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.قیمت گوشی شیائومی

قیمت گوشی‌های نوکیا

شرکت نوکیا هرچند مانند گذشته از برترین‌های بازار محسوب نمی‌شود، اما همچنان با عرضه مدل‌های کلاسیک و هوشمند تلاش می‌کند تا به جایگاه قبلی خود بازگردد.

قیمت گوشی نوکیا

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا