فناوریگجتهواوی

هواوی واچ 3 برای کمک به بیماران قلبی می آید

شرکت هواوی قصد دارد اولین ساعت هوشمند تجاری با نام هواوی واچ 3 را با قابلیت نظارت بر فشار خون و نوار قلبی وارد بازار کند.

براساس اطلاعات منتشر شده در این خصوص،  ساعت هوشمند آینده هوآوی با نظارت بر نوار قلب (الکتروکاردیوگرام) قبلاً به عنوان یک دستگاه پزشکی در چین ثبت شده است و اکنون آزمایش‌های بالینی را در موسسات پزشکی کشور چین آغاز می‌کند.

شرکت هوآوی قصد دارد در کنار اندازه گیری هوشمند دمای بدن، از مدیریت فشار خون و غربالگری بیماری قلبی هم استفاده کند. خواننده الکتروکاردیوگرامی هوآوی برای تشخیص علائم اولیه بیماری قلبی به ترکیبی از داده‌های PPG و ACC اعتماد خواهد کرد.

عرضه ساعت هوشمند مخصوص کودکان

ساعت هوشمند کودکان هواوی

البته قابلیت‌های ساعت هوشمند هوآوی بسیار بیشتر از این است، اما شرکت هواوی فعلا قصد ندارد اطلاعاتی از ویژگی های دیگر این ساعت هوشمند منتشر کند و از این رو قابلیت های هواوی واچ 3 هنوز مجهول  و باید تا زمان انتشار رسمی آن منتظر ماند. طبق اطلاعات منتشر شده، ساعت هوشمند Watch 3 و ساعت هوشمند Watch 3 Pro در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) از سوی هوآوی روانه بازار می شوند.

گفته می‌شود هوآوی در حال کار بر روی ساعت هوشمند Watch 3 خود است که باید در کنار سری P۵۰ معرفی شود.

بعد از اینکه آمریکا هوآوی را تحریم کرد این شرکت به فکر ساخت و بهره برداری از یک سیستم عامل انحصاری برای خود شد که در ساعت های جدید این شرکت به کار خواهد رفت.

شایان ذکر است، ساعت‌ های هوشمند هوآوی توسط برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی خواهند شد و نسخه‌ای برای پشتیبانی از eSIM نیز خواهند داشت.

هواوی همچنین در ادامه تلاش برای موفقیت در بازار های تکنولوژی ساعت هوشمند مخصوص کودکان با نام   4X New Bright Model را هم تولید کرد که  در تاریخ ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا