اپلتلفن همراه

آموزش حذف تصاویر ذخیره شده در اپل واچ

محبوبیت و استفاده از ساعت های هوشمند در بین کاربران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و شرکت های سازنده این ساعت ها هر روز به دنبال اضافه کردن قابلیتی برای افزایش کارایی ساعت های هوشمند و همچنین افزایش فروش آنها هستند.

در حال حاضر اپل واچ یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند در جهان که با حافظه ذخیری سازی بالا، باعث شده است تا کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را در آن ذخیره کنند.

اما برعکس آیفون و آی‌پاد، اپل واچ شما فضای خیلی زیادی برای اپلیکیشن‌، موسیقی، پادکست و هر چیزی که دلتان می‌خواهد روی آن داشته باشید را ندارد.

اما در حال حاضر بسیاری از کاربران در ساعت‌های خود تصاویر ذخیره‌ شده‌ای دارند که هرگز از آن‌ها استفاده نمی‌کنند و از طرفی هم نحوه حذف تصاویر موجود در ساعت خود را نیز بلد نیستند. در ادامه قصد داریم نحوه حذف کردن تصاویر ذخیره شده در اپل واچ را مرور کنیم.

حذف تصاویر اپل واچ

حذف یا تغییر تصاویر موجود در اپل واچ

به طور کلی برای حذف تصاویر از اپل واچ هیچ روشی وجود ندارد، اما کاربر می‌تواند مشخص کند که ساعت هوشمندش با کدام یک از آلبوم‌های موجود در گالری‌ گوشی همگام سازی شود.

  • برای این کار ابتدا کاربر باید وارد برنامه My Watch در گوشی آیفون خود و بخش Photos شود.
  • سپس صفحه را به سمت پایین پیمایش کرده و بر روی گزینه Selected Photo Album کلیک کنند، سپس آلبوم مورد نظرش را را انتخاب کنند.

همچنین در این محل یک گزینه برای محدود کردن تعداد عکس‌ها نیز وجود دارد که کاربر می‌تواند تعداد عکس‌هایی که قرار است همگام سازی شود را نیز تغییر دهد. با انتخاب آلبوم به طور خودکار تصاویر قبلی موجود در اپل واچ حذف شده و تصاویر جدید به اپل واچ اضافه خواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا