تلفن همراه

رونمایی از گوشی جدید نوبیا

رونمایی از گوشی جدید نوبیا با نام رد مجیک ۸ اس پرو به صورت رسمی توسط این شرکت انجام شد. در این تصاویر می‌توان طراحی این گوشی پرقدرت را مشاهده کرد

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی جدید نوبیا با نام رد مجیک ۸ اس پرو شباهت بسیار زیادی به نسخه قبلی خود دارد و قرار است هفته آینده به طور رسمی وارد بازار شود. تفاوت این گوشی با نسخه قبلی در فرکانس پردازنده آن خواهد بود. در رندرهای منتشر شده می‌توان مشاهده کرد که از نظر ظاهری نیز گوشی جدید با نسل قبلی خود تفاوتی نداشته و نوع نوشته‌ها روی آن تغییر کرده است. همچنین در پنل پشتی نمایش فن خنک کننده با روش دیگری قابل مشاهده است البته موارد تغییر یافته نمی‌تواند در عملکرد دستگاه بهبودی ایجاد کند و تنها می‌تواند باعث تشخیص نسخه جدید از نسل قبلی خود شود.

از دیگر تغییرات جزئی در گوشی جدید نوبیا می‌توان به وجود لبه‌های تخت و قرار گرفتن دوربین سلفی زیر نمایشگر اشاره کرد. همچنین پورت USB C در لبه زیرین قرار گرفته است. دستگاه جدید دکمه‌های حساس به لمس برای استفاده در گیمینگ در لبه‌های کناری خود دارد. همچنین در پنل پشتی نحوه قرارگیری لنزهای دوربین در یک راستا و به صورت عمودی بدون قرارگیری در ماژول دوربین دیده می‌شوند.

طبق گزارش منتشر شده توسط جی اس ام آرنا، رد مجیک ۸ پرو قرار بود در ابتدا با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه شود. اما نوبیا قیمت آن را به ۵۸۰ دلار افزایش داد. هنوز مشخص نیست گوشی جدید با چه قیمتی عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا