تلفن همراهگوگل

گوشی Pixel 5A 5G؛ میان رده اقتصادی شرکت گوگل

شرکت گوگل در جدیدترین اقدام خود، از گوشی Pixel 5A 5G که یک میان رده اقتصادی و دارای نمایشگر بزرگتر۶.۳۴ اینچی OLED 1080p است، رونمایی کرد.

البته گوگل در این مدل نرخ تازه سازی نمایشگر را ارتقا نداده و این گوشی همچنان دارای نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز است.

شایان ذکر است، گوگل این گوشی را با ۵۰ دلار کاهش قیمت نسبت به مدل قبلی، با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه می‌کند.

در خصوص ویژگی های این گوشی باید عنوان کرد که این گوشی در قسمت پشت دو دوربین دارد که دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض است. با اینکه این دوربین‌ها نسبت به مدل قبلی تفاوتی نکردند ولی به لطف هوش مصنوعی گوگل، دوربین‌های این گوشی متمایز از مدل‌های دیگر است.

گوشی Pixel 5A 5G

در زمینه سخت افزاری نیز این گوشی دارای گواهی IP67 برای مقاومت در برابر آب بوده و اولین گوشی سری A گوگل است که این گواهی را دارد. این گوشی دارای پردازنده مشابه مدل قبلی بوده و  از تراشه اسنپدراگون 765G پشتیبانی می‌کند و با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید.

یکی دیگر از ویژگی های این گوشی افزایش ظرفیت باتری آن است. گوگل باتری این گوشی را به شکل قابل توجهی افزایش داده و این گوشی اکنون دارای باتری ۴۶۸۰ مگاهرتز بر ساعت بوده و این باتری بزرگترین باتری است که گوگل تا به حال روی یک گوشی پیکسل قرار داده و همچنین این باتری با توان ۱۸ وات قابل شارژ است. گوشی جدید Pixel 5A 5G ضمانت دریافت ۳ آپدیت اندروید رو نیز دارد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا