تلفن همراهگوگل

افشای جزئیات جدیدی از گوشی تاشوی Pixel گوگل

سایت های فناوری در جدیدترین گزارشات خود جزئیات جدیدی از گوشی تاشوی Pixel گوگل منتشر و پیش بینی کردند که این گوشی اواخر سال 2021 روانه بازار خواهد شد.

در این گزارشات با پیش بینی مدل و نام گوشی تاشوی گوگل آمده است که شماره مدل تلفن جدید سری Pixel گوگل GPQ72 می باشد. که احتمالاً Google Pixel Fold یا Google Pixel Passport نام دارد.

قیمت Google Pixel Fold

بر اساس گزارشات افشا شده، پیش بینی می‌شود بزرگترین رقیب Pixel Fold آینده گوشی Samsung Galaxy Z Fold 3 با قیمت حدود هزار و ۷۹۹ دلار یا Z Fold 2 با قیمت اولیه هزار و ۹۹۹ دلار باشد. بر این اساس، می‌توان انتظار داشت که گوشی Google Pixel Fold قیمتی بین هزار و ۴۹۹ تا هزار و ۹۹۹ دلار باشد. البته بعید به نظر می‌رسد که گوگل مایل باشد قیمت اولین گوشی تاشو خود را بالاتر از مدل‌های موجود (و آینده) Galaxy Z Fold بگذارد.

ویژگی های گوشی Google Pixel Fold

در گزارشات منتشر شده، گفته شده است که Google Pixel Fold از صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر ۷.۶ اینچی تولید شده توسط سامسونگ بهره خواهد برد. شایان ذکر است، این نمایشگر می‌تواند تا نیمه به سمت داخل مانند نمونه‌هایی از Galaxy Z Fold تا شود و دقیقاً مانند آن. همچنین انتظار می‌رود که Google Pixel Fold دارای یک صفحه نمایش بیرونی کوچکتر و ثانویه باشد که برای کاربر قابل دسترسی است.

گوشی Google Pixel Fold

به نظر می رسد، گوشی تاشو گوگل از اندروید ۱۲ بهره ببرد و بر اساس Android 12 Beta، انتظار می‌رود این گوشی ویژگی‌ های خاص تلفن‌های تاشو را به همراه داشته باشد، تا کاربران بتوانند از نمایشگر‌های بزرگ خود کاملاً استفاده کنند.

بر اساس گزارشاتی که در سایت های مختلف فناوری منتشر شده است، انتظار می‌رود ویژگی‌های مشابهی از اندروید ۱۲ برای Pixel Fold وجود داشته باشد.همانطور که قبلا اطلاع رسانی شده است، اندروید ۱۲ ویژگی‌های جدیدی برای شخصی سازی کاربر، عملکرد بهتر، حریم خصوصی، امنیت و موارد دیگر را برای کاربران به همراه می آورد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا