تلفن همراهگوگل

پیکسل 6 پرو؛ قدرتمندترین پرچمدار گوگل با دوربین 50 مگاپیکسلی+ مشخصات و فیلم

گوگل قصد دارد امسال پرچم‌دارش را با نام پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو عرضه کند. در همین راستا وب سایت اندروید پلیس جزئیات تازه ای از این دو موبایل گوگل منتشر کرده است.

همان‌طور که در تصویر می بینید Pixel 6 Pro طراحی جذابی دارد. و در لیست مشخصات گوشی پیکسل 6 پرو همچنین دوربین سه‌گانه و نمایشگر خمیده هم به چشم می‌خورد. این اولین بار است که شاهد استفاده از سه دوربین در سری پیکسل هستیم.

پیکسل 6 پرو یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی او ال ای دی با رفرش ریت 120 هرتز دارد. ابعاد این گوشی ۱۶۳.۹ در ۷۵.۸ در ۸.۹ میلی‌متر بوده و قطر نمایشگر هم ۶.۶۷ اینچی خواهد بود.

پیکسل 6 پرو

گوشی پیکسل 6 پرو دارای اسپیکرهای دوگانه و شارژ بی‌سیم و یک باتری ۵ هزار میلی آمپری می باشد. همچنین ماژول دوربین در یک نوار برجسته مشکی رنگ و افقی قرار گرفته است. گفته می‌شود بخش بالایی این نوار هم رنگ متفاوتی خواهد داشت. به این ترتیب یک طرح سه‌رنگ را در پشت گوشی شاهد هستیم.

طبق گزارشی دیگر دوربین اصلی Pixel 6 Pro یک دوربین 50 مگاپیکسلی، یک دوربین پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اولترا واید خواهد بود.

هنوز هیچ خبری از چیپست مورد استفاده در این گوشی منتشر نشده است اما شایعاتی وجود دارد که گوگل می‌خواهد همچون اپل از تراشه ساخت خود استفاده کند.

در کنار همه این موارد پیش بینی می‌شود که هر دو این دستگاه‌ها از فناوری ۵G، شارژ بی سیم و UWB استفاده کنند. UWB با هدف پشتیبانی از ویژگی کلید خودروی دیجیتال در اندروید طراحی شده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا