تلفن همراهنوکیا

گوشی نوکیا C30؛ پرچمدار جدید نوکیا با باتری 6 هزار میلی آمپری

شرکت نوکیا قصد دارد در اواخر ماه آگوست، از پرچمدار جدید خود با نام نوکیا C30 که مجهز به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است، رونمایی کند.

این در حالی است که ماه گذشته، سه گوشی از سری C نوکیا با نام های نوکیا C10، C20 و C20 Plus رونمایی شدند و البته هنوز کارشناسان منتظر معرفی گوشی جدید این شرکت هستند.

مشخصات بیشتر نوکیا C30

بر اساس اخباری که در خصوص ویژگی های این گوشی منتشر شده است، اندازه صفحه نمایش این گوشی خیلی کوچک‌تر از مدل قبلی خواهد بود و به ۶.۸۲ اینچ می‌رسد.

همچنین یک دوربین دوتایی در پشت گوشی قرار دارد که یکی از دوربین‌ها اصلی و ۱۳ مگاپیکسل است و البته هنوز مشخصات دوربین دوم منتشر نشده است. دوربین سلفی در قسمت جلوی تلفن نیز ۸ مگاپیکسل گزارش شده است. این یک پیشرفت بسیار بزرگ نسبت به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در C20 است.

گوشی نوکیا C30

ویژگی و نقطه قوت این گوشی باتری قدرتمندی است که دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این خصوص، انتظار می‌رود گوشی C30 یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته باشد. این میزان تقریبا دو برابر باتری آیفون ۱۲ است و در نوکیا C30، می‌تواند با یکبار شارژ چندین روز کار کند. همچنین این گوشی به ۲ گیگابایت رم مجهز است و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. انتظار می‌رود این گوشی به اندروید ۱۱ نیز مجهز باشد.

البته گوشی نوکیا C30 از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کند اما از 4G LTE، بلوتوث ۴.۲، Wi-Fi، GPS پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌تواند با دو سیم کارت کار کند.  شایان ذکر است، از دیگر ویژگی های این گوشی وجود یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری و یک درگاه میکرو USB کلاسیک برای شارژر می باشد. این گوشی از نظر اندازه، در حدود ۶.۷ اینچ و وزن تقریبی آن ۱۹۱ گرم خواهد بود.

به نظر می رسد، نوکیا مشخصات گوشی C30 را طی هفته‌های آینده به طور رسمی اعلام کند، زیرا این دستگاه قبلاً با موفقیت از FCC رد شده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا