تلفن همراه

معرفی برنامه‌های برتر گوگل پلی 2020

فروشگاه گوگل پلی همواره برنامه های جدید و هیجان انگیزی را منتشر می کند که به دلیل تعداد زیاد برنامه ها گاهی از جلوی چشم مخاطب رد می‌شوند. از این رو در مطلب ما برنامه‌های برتر گوگل پلی 2020 را معرفی کردیم که قطعا ارزش نصب و بررسی را دارد.

لانچر نیاگارا Niagara Launcher

اغلب لانچر‌هایی که در فروشگاه گوگل هستند، به دلیل ساخت ضعیف یا طراحی‌های خسته و کسل کننده، هرگز محبوبیت زیادی پیدا نمی‌کنند. اما نایگارا به عنوان یکی از برنامه‌های برتر گوگل پلی که اوایل سال به اولین اکران پایدار خود رسید، یک طراحی کم نظیر را ارائه می‌دهد که همه برنامه‌های شما را در یک لیست حروف الفبا در دو طرف صفحه قرار می‌دهد در حالی که همیشه قابل دسترسی است. برای دسترسی به آن حتی نیازی به سوئیپ هم نیست. این برنامه رایگان و بدون تبلیغات و دارای پرداخت درون برنامه‌ای است.

نوشته های مشابه

نایگرا لانچر

اپلیکیشن پی دی اف اسکنر PDF Scanner from Google Area ۱۲۰

دومین اپلیکیشن از برنامه‌های برتر گوگل پلی پی دی اف اسکنر است. این برنامه با محصولات گوگل همخوانی ویژه‌ای دارد. و تا جایی که اسکنر اسناد پیش می‌رود، برای تهیه پشتیبان به صورت خودکار به Google Drive متصل می‌شود.  این یک برنامه رایگان، بدون تبلیغات و بدون پرداخت درون برنامه‌ای و عالی برای اسکن هر نوع سندی است.

pdf scanner

اپلیکیشن اکولایزر Poweramp

اکولایزر Poweramp Equalizer بر اساس اکولایزر قدرتمند Poweramps ساخته شده است. البته توسعه دهنده بسیاری از قابلیت‌های EQ را از برنامه اصلی گرفته است تا یک نسخه مستقل ایجاد کند که همچنین چندین ویژگی نیز ارائه می‌دهد؛ بنابراین اگر در گذشته از EQ Poweramp لذت می‌بردید، اما دوست دارید از آن به عنوان برنامه مستقل خود با بقیه دستگاه‌های پخش موسیقی مانند Spotify یا YouTube Music استفاده کنید، Poweramp Equalizer دقیقاً همین را ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن رایگان و بدون تبلیغات است، اما پرداخت درون برنامه‌ای دارد.

اکولایزر poweramp

اپلیکیشن پلکسامپ Plexamp

پلکسامپ یکی از برنامه‌های برتر گوگل پلی 2020 به عنوان یک اپلیکیشن پخش موسیقی است. Plexamp  می‌تواند به Plex Media Server شما متصل شود. البته برای استفاده از این ویژگی به اشتراک Plex Pass (ماهیانه ۴.۹۹ دلار) نیاز خواهید داشت. این برنامه پخش موسیقی با فایل‌های صوتی ذخیره شده در سرور پلکس محلی شما کار می‌کند؛ بنابراین اگر شما یک کاربر پلکس هستید که قبلاً موسیقی‌های خود را در سرور خود ذخیره کرده اید، قطعاً Plexamp برنامه‌ای است که باید از آن استفاده کنید. این یک برنامه رایگان و بدون تبلیغات است و پرداخت درون برنامه ای هم ندارد.

اپلیکیشن پلک سامپ

اپلیکیشن کریتا Krita

کریتا برنامه نقاشی محبوبی است که نسخه اندروید آن در سال گذشته منتشر شد. نسخه ندروید این برنامه از حساسیت فشار برای قلم‌ها پشتیبانی می‌کند. این برنامه که احتمالا طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. اگر از طراحی و نقاشی دیجیتالی لذت می‌برید، مطمئناً باید Krita را بررسی و نصب کنید، چرا که کریتا ابزارهایی را برای شما فراهم می کند که حتما مجذوب آن خواهید شد. مخصوصاً اگر زمان زیادی را صرف استفاده از تبلت می‌کنید. البته تا کنون نسخه بتا این اپلیکیشن منتشر شده است و دارای پرداخت درون برنامه ای می باشد.

kerita

برنامه Adobe Photoshop Camera

این برنامه با یک ویرایشگر عکس با فیلترها و قابلیت های متنوعی است که برای گوشی های اندرویدی ارائه شده است. از طرفی چون Adobe Photoshop Camera دوربین نسخه ادوب (Adobe) است، می‌توانید انتظار داشته باشید که تعداد زیادی فیلتر و جلوه را در آن پیدا کنید که می‌تواند برای ویرایش عکس‌های شما استفاده شود. این بدان معنی است که برنامه Adobe Photoshop Camera یک هوش مصنوعی ارائه می‌دهد تا به کاربران در گرفتن بهترین عکس‌های ممکن کمک کند.

بنابراین اگر  به دنبال یک برنامه عکسبرداری شخص ثالث با کیفیت هستید که بیش از چند فیلتر را نیز ارائه دهد، این برنامه پیشنهاد خوبی است.

adobe photoshop camera

برنامه سقراطیک از گوگل (Socratic by Google)

سقراطیک یک برنامه کمک مشق شب است که در ابتدا در سال ۲۰۱۷ در گوگل پلی منتشر شد و گوگل در سال ۲۰۱۹ آن را خرید و در سال گذشته با بهبود عملکرد، نسخه جدیدی از برنامه را منتشر کرد؛ بنابراین اگر به دنبال یک برنامه مشق شب هستید که با استفاده از هوش مصنوعی به هر کسی در هر موضوعی کمک کند، سقراطیک یک انتخاب عالی است. این امر به ویژه برای کسانی که در حال حاضر در خانه در حال آموزش فرزندان خود هستند بسیار مفید است، بنابراین برای امسال یک نسخه مناسب است. این برنامه بدون پرداخت درون برنامه ای و تبلیغات بوده و کاملا رایگان است.

سقراط با گوگل در گوگل پلی

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا