بازیتلفن همراه

بهترین بازی‌های اندرویدی در سال 2021 کدامند؟

در این مقاله قصد داریم چند مورد از بهترین بازی‌های اندرویدی 2021 را معرفی کنیم. شما به سادگی می‌توانید آن‌ها را در گوشی اندروید خود نصب و اجرا کنید.

پیشرفت روزانه بازی‌های موبایلی باعث شده است تا روزانه شاهد انتشار بازی‌های مختلف اندروید روی پلی استور باشیم و به همین منظور در ادامه برخی از بهترین بازی‌های اندرویدی 2021 را معرفی می‌کنیم.

Call of Duty Warzone

سری کال آف دیوتی برای کسانی که اهل بازی‌های اکشن اول شخص هستند، نیازی به معرفی ندارد. از همان اولین نسخه این مجموعه با استقبال بسیار بالایی مواجه شد و این استقبال گیمرها تاکنون نیز ادامه داشته است. با توجه به همین محبوبیت بالا، اصلاً بعید نبود که اکتیویژن به عنوان صاحب امتیاز و ناشر این سری از بازی‌ها به فکر ساخت نسخه موبایلی بیفتد.

بازی Call of Duty به عنوان یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی در سال‌های اخیر توانایی رقابت رقابت با بازی‌های بتل رویال مانند Fortnite و PUBG Mobile را نداشته است. اما در حال حاضر منتشر شدن بازی Call of Duty Warzone یک رقابت جدید بین بازی های بتل رویال ایجد کرده است. این بازی اول شخص در سبک شوتر است که مشخص شده بود در سال ۲۰۲۱ برای اندروید و آیفون منتشر شود.

بازی Call of Duty Warzone

نسخه گوشی موبایل این بازی در حال حاضر به صورت رسمی تایید نشده است اما شواهد و گفت‌وگوی Reddit احتمال منتشر شدن نسخه موبایل این بازی را بیشتر می‌کند.

GRID Autosport

دومین مورد از بهترین بازی‌های اندرویدی سال 2021 بازی GRID Autosport است. بازی‌های سبک ریسینگ موبایل این روزها همگی مملو از خریدهای درون برنامه‌ای و آیتم‌های ریز و درشتی شده‌اند که روند بازی را از حالت عادی خود خارج می‌کند. اما سازندگان GRID Autosport از این روند فاصله گرفته و سعی کرده‌اند تا یک عنوان کامل و مشابه با نمونه‌های کنسولی را روانه بازار کنند.

بازی GRID Autosport

گرافیک بازی واقعاً حیرت انگیز است و از مهمترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود. گیم پلی و کنترل هم در بالاترین سطح خود قرار دارد و تجربه‌ای لذت بخش از سبک رانندگی و ریسینگ را برایتان رقم می‌زند. در این بازی بیش از ۱۰۰ پیست مسابقه مختلف و ده‌ها ماشین در دسترس شما خواهند بود تا برای ساعت‌ها بتوانید سرگرم شوید.

واقعاً تجربه بازی‌های کامل و خوش ساختی مانند GRID Autosport بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند بسیار لذت بخش است و به شما هم پیشنهاد می‌کنیم این عنوان را حتماً امتحان کنید.

 Warhammer: Odyssey

این بازی، یک بازی سوم شخص در سبک نقش‌آفرینی اکشن و ماجراجویی است. مدتی قبل اعلام شده بود که این بازی در سال ۲۰۲۱ برای اندروید و آیفون منتشر خواهد شد. داستان این بازی در دنیای قدیمی است و به گفته سازندگان، این بازی قرار است به صورت رایگان در اختیار همه قرار بگیرد.

این بازی به صورت کاملا رایگان خواهد بود اما کاربران می‌توانند برای ساده‌تر شدن و بالا بردن کیفیقت زندگی در این بازی هزینه کنند. در این بازی فروشگاه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید با خرید آیتم‌های آن بازی را برای خود ساده‌تر کنید. شما به راحتی می‌توانید مکانیک این بازی را یاد بگیرید و به مهارت‌های خود اضافه کنید.

بازی Warhammer: Odyssey

 Pascal’s Wager

این بازی، یک بازی سوم شخص در سبک ماجراجویی است. کاربران می‌توانند این بازی را به صورت رایگان برای اندروید و آیفون دریافت کنند. اگر سری بازی Dark Souls را می‌شناسید قطعا آوازه بسیار سخت بودن آن را شنیده‌اید. بسیاری از شرکت‌ها سعی کردند بازی‌هایی در سبک دارک سولز برای موبایل منتشر کنند و گیمرها را به سمت خود جذب کنند، موفق‌ترین این بازی‌ها، Pascal’s Wager است که شباهت بسیاری به دارک سولز دارد.

Pascal’s Wager

این بازی به وسیله استودیوی TipsWorks ساخته شده است و در جمع بهترین بازی‌های اندرویدی قرار دارد. در داستان بازی متوجه می‌شوید که در طول یک اتفاق خورشید به اعماق اقیانوس می‌رود و همه جا را مه و تاریکی فرا می‌گیرد. در حال حاضر کاربران می‌توانند با کاراکترهای بازی به دل این تارکی رفته و با موجودات عجیب و غریب بسیار مبارزه کنند و از همه مهم‌‌تر پی به ماجرای داستان ببرید.

 White Night

برخلاف گذشته این‌روزها بازی‌های داستان محور نیز نقشی پررنگ در میان بهترین بازی های اندروید دارند. بازی White Night که این روزها یکی از محصول ترسناک از استودیوی Playdigious است که داستان حضور یک مسافر را در عمارتی متروکه روایت می‌کند. به‌دنبال تصادف شخصیت اصلی داستان او به‌اجبار باید به عمارتی متروکه وارد شود. عمارت متروکه داستان در قلب خود خاطراتی را دارد که برای پیدا کردن آن‌ها باید به سراغ دست‌نوشته‌های پخش‌شده در کل عمارت بروید.

بازی White Night

دنیای بازی در مجموع از سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تشکیل شده است. در حقیقت رنگ سفید زبانه‌‌ای از نور است که راهنما بازیکنان برای پیشروی در بازی محسوب می‌شود و به کمک آن می‌توانید از میان اتاق‌های تاریک عبور کنید. دنیای White Night جوی ترسناک دارد، حضور هیولاها در جای جای عمارت باعث شده تا گشت‌وگذار در محیط بازی کمی مشکل شود و باید درکنار کشف نامه‌ها و جست‌و‌جوی محیط، برای فرار از دست دشمنان‌تان نیز تلاش کنید.

اگر به‌دنبال بازی ترسناک در سبک اشاره‌ و کلیک می‌گردید، White Night یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی با معماهای متنوع از ترکیب سایه و نور است که حسی متفاوت نسبت به بازی‌های دیگر را منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید

قمار کودکان در اپ استور/ بازی کودکانه که یک برنامه قمار آنلاین بود!

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا