شبکه های اجتماعیواتس آپ

قابلیت انتقال چت ها در واتساپ بین اندروید و iOS!

گفته می شود، قابلیت انتقال چت ها در واتساپ، ویژگی جدیدی است که فیسبوک به عنوان مالک پیام رسان واتساپ، به دنبال ایجاد آن در نسخه جدید این پیام رسان اجتماعی و محبوب است.

این قابلیت به کاربران امکان می دهد تاریخچه چت خود را با استفاده از شماره تلفن دیگری به تلفن جدید منتقل کنند. به بیان ساده تر، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد سابقه گپ خود را از طریق ابزار Chat History Migration بین اندروید و iOS انتقال دهند.

به گزارش BGR India ، این امر به کاربران امکان می دهد تا در صورت تغییر گوشی هوشمند خود از اندروید به آیفون یا بالعکس، بتوانند تاریخچه چت موجود در واتساپ خود را به دستگاه جدید منتقل کنند.

چرا که همانطور که می‌دانید پس از ورود با یک تلفن همراه دیگر به حساب کاربری واتساپ، تا پیش از این بروزرسانی، چت‌های شخصی نمایش داده نمی‌شد.

انتقال چت در واتساپ

بر اساس این گزارش، علاوه بر انتقال چت در واتساپ بین اندروید و آیفون، از این ابزار می توان برای انتقال پرونده های رسانه ای از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید نیز استفاده کرد.

شایان ذکر است، این ویژگی در مرحله توسعه قرار دارد و هنوز در هیچ یک از نسخه های فعلی واتساپ در پلتفرم های مختلف در دسترس نیست.

پشتیبان گیری از واتساپ در Google Drive

همچنین، در این گزارش آمده است که واتساپ در حال کار بر روی قابلیت جدیدی است که پشتیبان گیری از چت را در Google Drive رمزگذاری می‌کند.

براساس گزارش WABetaInfo، این ویژگی واتساپ نیز هنوز در دست توسعه است و مدیران فنی این پیام رسان اجتماعی پرکاربرد و محبوب در حال کار بر روی روند بازیابی رمز عبور و مشاهده کلید رمزگذاری 64 رقمی کاربر هستند.

شایان ذکر است، تصاویر منتشر شده در این پلتفرم نشان داد که واتساپ از کاربران می خواهد رمز عبور ایجاد شده توسط خود را هنگام رمزگذاری پشتیبان‌های خود با واتساپ به اشتراک بگذارند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا