تلفن همراهشیائومی

شیائومی Redmi Note 9؛ میان رده ای اقتصادی + قیمت

گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 9 میان رده جدید شرکت شیائومی است که با توجه به ویژگی هایی که دارد، دارای قیمتی مناسب در بازار می باشد.

شیائومی نشان داده است که در این گوشی به دنبال رفع کم و کاستی های گوشی های هم رده بوده است و البته تا حد بسیاری نیاز توانسته است، نسبت به رفع اشکالات موفق عمل کند.

صفحه نمایش و بدنه شیائومی Redmi Note 9

گوشی شیائومی Redmi Note 9 دارای نمایشگر IPS LCD با ابعاد ۶.۵۳ اینچ است. رزولوشن این نمایشگر معادل ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل و Full HD می باشد که به کاربران تجربه جدیدی را ارائه می‌دهد. تراکم پیکسلی نمایشگر Redmi Note 9 در حدود 395ppi می باشد و از این رو تصاویری با وضوح و کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران می‌گذارد. این نمایشگر دارای پوشش رنگی ۸۲ درصدی از طیف DCI-P3 است.

در گوشی Redmi Note 9 قابلیت فیلتر نور مضر آبی ارائه شده تا در استفاده طولانی مدت برای کاربران خسته‌ کننده و آزار دهنده نباشد همچنین Redmi Note 9 دقت رنگ بالایی ندارد و خطای رنگی زیادی در آن است اما به طور کلی وضوح تصویر قابل قبول است. همچنین این نمایشگر در برابر خط و خش و گرد و خاک و ضربه مقاوم است.

Xiaomi Redmi Note 9

دوربین شیائومی Redmi Note 9

شیائومی Redmi Note 9 دارای 4 دوربین 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 به عنوان دوربین سلفی در جلو می باشد.

این گوشی از پردازنده MediaTek Helio G85 با ۲ هسته پردازشگر Cortex-A75 با فرکانس دو گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ١.٨ گیگاهرتز استفاده می‌کند که در مجموع با توان هشت هسته قدرتمند پردازش‌های این گوشی هوشمند را انجام می‌دهند و با توجه به پردازنده آن توانایی انجام کارهای نیمه سنگین را دارد.

گوشی Redmi Note 9 از پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 به همراه 4 گیگ رم استفاده می کند که این امر تا حدودی باعث افزایش سرعت پوشی می شود. این گوشی از نظر حافظه در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت به بازار عرضه شده هست.

قابلیت اتصال به شبکه‌های GSM / HSPA / LTE و بلوتوث نسخه 5.0، A2DP، LE از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی شیائومی Redmi Note ۹ است.

شیائومی Redmi Note ۹ از سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 12 استفاده می کند و دارای باتری با ظرفیت پنج هزار میلی آمپر است که با شارژر ۱۸ وات شارژ می‌شود و می‌تواند در دو ساعت و ۳۰ دقیقه از صفر تا صد شارژ شود.

با توجه به نتایج بررسی‌ ها  قیمت شیائومی Redmi Note 9 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت در حدود سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان تا چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و با حافظه 64 گیگابایتی در حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا