تلفن همراهشیائومی

شیائومی، برترین تولید کننده گوشی هوشمند 5G در جهان

بر اساس گزارش منتشر شده توسط سایت Strategy Analytics؛ شرکت شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی برترین تولید کننده گوشی های هوشمند 5G جهان شد.

بر اساس این گزارش سهم برند شیائومی در بازار گوشی‌ های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری به بالاترین میزان و ۲۵.۷ درصد رسیده است. در طول این مدت، این شرکت چینی حدود ۲۴ میلیون تلفن هوشمند مجهز به فناوری 5G به بازار عرضه کرده که شامل گوشی‌های هوشمند برند Mi و Redmi نیز است.

رده بندی جهانی تولید کنندگان گوشی های هوشمند 5G

شرکت ویوو با کسب ۱۸.۵ درصد از سهام بازار پس از شیائومی در جایگاه دوم قرار دارد، در حالی که اوپو با ۱۷.۹ درصد موفق به کسب رتبه سوم شده است. این گزارش نشان می دهد که شرکت سامسونگ در این حوزه با افت عجیبی رو به رو شده است و با ۱۶.۷ درصد سهم بازار در رتبه چهارم و ریلمی با ۵.۹ درصد در رتبه پنجم قرار گرفته اند.

  • شیائومی – ۲۵.۷ درصد
  • ویوو – ۱۸.۵ درصد
  • اوپو – ۱۷.۹ درصد
  • سامسونگ – ۱۶.۷ درصد
  • ریلمی – ۵.۹ درصد

گوشی هوشمند 5G

با توجه به آمارها، شرکت شیائومی تعداد زیادی تلفن هوشمند 5G را با قیمت مقرون به صرفه روانه بازار کرده و از همین رو به برترین تولید کننده گوشی هوشمند 5G در جهان تبدیل شده است. از طرفی سامسونگ در این زمان در بازار گوشی‌های هوشمند 5G مشغول بود و در چند ماه اخیر ۷۷ میلیون تلفن هوشمند 5G به سراسر جهان ارسال کرده است. شایان ذکر است که سامسونگ اولین گوشی هوشمند 5G جهان را در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کرد.

بر اساس گزارشات اخیر، برند چینی ویوو پیشروترین مارک گوشی هوشمند 5G در منطقه آسیا و اقیانوسیه بود و سهم بازار آن حدود ۲۰ درصد بوده است. در حالی که سهم بازار شیائومی ۱۹.۳ درصد بوده، به این معنا که شیائومی در خارج از کشور‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا