ترفند هاتلفن همراهفناوری

چگونه فایل ها را از آیفون به گوشی های اندرویدی انتقال دهیم

یکی از بزرگترین مشکلات کاربران اندروید و ios انتقال فایل بین آیفون و گوشی های اندرویدی است. در حالی که کاربران اندروید به راحتی می توانند فایل ها و اطلاعات گوناگون خود نظیر موسیقی و فیلم را به راحتی به گوشی اندرویدی دیگری انتقال دهند و کاربران ios هم می توانند با استفاده از ای کلود راحت تصاویر و فیلم ها را از آیفون به آیپد و آیفونی دیگر انتقال دهتد، اما انتقال میان دو دستگاه با دو سیستم عامل اندروید و ios بسیار سخت است و باید سراغ روش های دیگری رفت.

در این مطلب قصد داریم بهترین روش هایی که می توان انتقال فایل از آیفون به گوشی های اندرویدی را انجام داد، معرفی کنیم. این روش ها دغدغه کاربران برای انتقال اطلاعات را برای همیشه برطرف می کند.

انتقال اطلاعات از طریق پیام‌رسان‌ها

یکی از ساده ترین روش ها برای انتقال اطلاعات بین این دو پلتفرم استفاده از پیام رسان های اجتماعی مانند تلگرام یا واتساپ است. این پیام رسان ها به کاربران اجازه می دهند تا فایل ها را برای یکدیگر ارسال کنند. همچنین برای جلوگیری از کاهش کیفیت عکس و فیلم می توانید آنها را به صورت فایل ارسال کنید.

انتقال فایل از آیفون به گوشی های اندرویدی

انتقال اطلاعات از طریق ایمیل

روش دومی که از طریق آن می توانید اقدام به انتقال فایل بین اندروید و ios کنید، استفاده از ایمیل یا جی میل می باشد. البته شما در این روش به دلیل محدودیت های حجمی که این دو سرویس دارند، به کمی مشکل مواجه خواهید شد. چراکه با جیمیل حداکثر 25 مگابایت و با ایمیل حداکثر 20 مگابایت فایل می توانید ارسال کنید. در غیر این صورت فایل شما به صورت لینک ارسال خواهد شد.

انتقال اطلاعات از طریق سرویس‌های ابری

یکی دیگر از روش هایی که می توانید فایل را بین دو سیستم عامل اندروید و ios انتقال دهید، استفاده از فضای ذخیره ابری است. به این صورت که شما فایل های خود را روی فضای ابری رایگانی که خود گوگل به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد و حجم آن نیز حدود 15 گیگابایت استذخیره می کنید.

پس از ذخیره فایل ها باید یک صفحه مشترک در این سرویس ایجاد کنید و کاربرانی که دوست دارید و می خواهید فایل هایتان را با آنها به اشتراک بگذارید را در این صفحه مشخص کنید. البته برای اینکار باید هر دو کابر اپلیکیشن این سرویس های ابری را روی تلفن های خود داشته باشند.

انتقال اطلاعات از طریق اپلیکیشن‌های انتقال فایل

اپلیکیشن های انتقال فایل مانند Shareit و Send Anyway یکی از سریع ترین و راحت ترین شیوه انتقال فایل بین اندروید و ios است. شما با این دو اپلیکیشن همه هم برای گوشی های اندرویدی و هم گوشی های ios در دسترس است می توانید حجم بالای فایل را با سرعت بسیار زیاد انتقال دهید.

این نرم افزارها این قابلیت را دارند که شما تا حجم 50 مپابایت اطلاعات را در کمتر از 5 ثانبه جا به جا کنید. این اپلیکیشن ها با استفاده از امواج وای فای و بلوتوث اقدام به ارسال اطلاعات می کنند که همین امر علت اصلی سرعت بالای انتقال فایل در این اپلیکیشن هاست. البته اپلیکیشن Shareit نسخه ویندوز هم دارد که روی سیستم های کامپیوتری هم می توان از آنها استفاده کرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا