واتس آپ

رونمایی از نسخه جدید بتا واتساپ

واتساپ در حال ارائه به‌روزرسانی جدید (نسخه 2.23.13.9) از طریق برنامه بتا گوگل پلی است، که ویژگی‌های جذابی را برای کاربران معرفی می‌کند

یکی از ویژگی های قابل توجه، قابلیت کشیدن بین تب‌ها و منوهای جدید است که توسط کاربران بسیار درخواست شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، به‌روزرسانی قبلی (نسخه 2.23.10.6) با معرفی طراحی جدیدی با نوار پیمایش در پایین، تب‌های ساده‌تری برای کاربران فراهم کرده بود. با این حال، این به‌روزرسانی ویژگی کشیدن بین تب‌ها را حذف کرد که باعث شکایت برخی از کاربران شد که به نسخه قبلی عادت داشتند. با توجه به بازخورد کاربران، واتساپ حالا قابلیت کشیدن بین تب‌ها را در آخرین به‌روزرسانی بتا دوباره معرفی کرده است.

این قابلیت با سلیقه کاربران هماهنگ است و تجربه کلی مرور را بهبود می‌بخشد. هرچند که کشیدن بین تب‌ها برای پاسخگویی به نیازهای کاربران ایجاد شده است. این نشان می‌دهد که واتساپ به رضایت کاربران و پاسخگویی به آن‌ها متعهد است.

علاوه بر این، واتساپ در این به‌روزرسانی بهبودهایی را انجام داده است. علاوه بر این، منوهای جدید معرفی شده‌اند که جذابیت بصری و سازگاری کلی اپلیکیشن را افزایش می‌دهند. این ویژگی‌های جذاب در حال حاضر برای تسترهای بتا در دسترس است که آخرین به‌روزرسانی بتای واتساپ برای اندروید را از فروشگاه گوگل پلی نصب کرده‌اند. در طول هفته‌های آینده، بیشتر کاربران به این ویژگی‌ها دسترسی خواهند داشت.

واتساپ همچنین در حال بهبود تجربه انتخاب رسانه در اندروید است و همچنین قابلیت ادغام VR با هدست Meta Quest را آزمایش می‌کند. علاوه بر این، گزینه اشتراک عکس با کیفیت بالا در یکی از به‌روزرسانی‌های قبلی بتا معرفی شده بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا