ایسوستلفن همراه

زنفون 8 فلیپ؛ پرچمدار قدرتمند ایسوس با دوربین چرخان! + فیلم

شرکت ایسوس قصد دارد، زنفون 8 فلیپ (zenfone 8 Flip) پرچمدار جدید خود را در آینده ای روانه بازار کند. این گوشی همانند سری های قبلی خود از دوربین های چرخان استفاده می کنند. این دوربین ها با چرخش 180 درجه ای می توانند به عنوان دوربین سلفی استفاده شوند.

از این رو گوشی Zenfone 8 Flip با صفحه‌نمایشی سرتاسری بدون ناچ و حفره ارائه شده و با حضور پردازنده Snapdragon 888 توان پردازشی و گرافیکی بسیار بالایی را در اختیار این مدل قرار می‌دهد و در جایگاه پرچمدار قدرتمند ایسوس قرار می‌گیرد.

زنفون 8 فلیپ با وجود دوربین‌هایچرخان جالب توجه آن، گوشی استانداردتری نسبت به زنفون 8 در سبد کالای ایسوس به حساب می‌آید. این گوشی در عمل شباهت کامل و رخ به رخی با زنفون 7 پرو سال  و به‌جز برخی تغییرات مثل ظاهر مات و مقاوم در برابر اثر انگشت بخش پشتی و البته پردازنده جدید تفاوت خاص دیگری را با پرچمدار سال گذشته نشان نمی‌دهد.

زنفون 8 فلیپ با ابعاد 9.6×77.2×165 میلی‌متر روانه بازار می شود و وزن بسیار بالای 230 گرمی این مدل نیز تغییر نکرده و همچنان یکی از سنگین‌ترین نمونه‌ها در بین پرچمداران به حساب می‌آید.

گوشی Zenfone 8 Flip دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی 1080×2400 پیکسلی AMOLED سامسونگ است. این صفحه‌نمایش به گفته ایسوس، 92 درصد از روی دستگاه را پوشانده و مثل قبل با کاور شیشه‌ای Gorilla Galss 6 در برابر صدمات فیزیکی محافظت می‌شود.

ایسوس زنفون 8 فیلیپ

دوربین سه گانه چرخان

زنفون 8 فلیپ به دلیل نداشتن دوربین سلفی، از ناچ و حفره در بالای صفحه‌نمایش خبری نیست و با یک پنل کامل و یک‌دست روبرو هستیم. سنسور اثر انگشت البته همچنان درون صفحه‌نمایش قرار دارد.

دوربین‌های سه‌گانه پشت گوشی که در یک ساختار چرخان 180 درجه‌ای جای دارند. و شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع IMX686 با f/1.8، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید با سنسور IMX363 و f/2.2 مجهز به فوکس خودکار تشخیص فاز و امکان عکاسی از فاصله نزدیک 4 سانتی‌متری و در نهایت یک 8 مگاپیکسلی تله‌فتو با میدان دیدی معادل 3 برابر زوم اپتیکال می باشند.

زنفون 8 فلیپ دارای 8 گیگابایت رم و از نوع LPDDR5 بوده و حافظه داخلی UFS 3.1 آن نیز 128 یا 256 گیگابایت انتخاب شده‌اند. برای این گوشی جایگاه دو سیم کارت و یک حافظه جانبی microSD  نیز تعبیه شده است که امکان ارتقای حافظه دستگاه تا دو ترا بایت دیگر را نیز دارد.

باتری دستگاه 5 هزار میلی آمپر ساعتی‌ست و جدا از شارژر 30 واتی همراه گوشی از Quick Charge 4.0 و PD 3.0 نیز برای شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

ایسوس Zenfone 8 Flip در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای با سیستم‌عامل اندروید 11 و رابط کاربری ZenUI 8 با قیمت پایه 799 یورو برای پیش‌سفارش در بازارهای اروپایی همزمان با تایوان عرضه شده و شرکت ایسوس اعلام کرده است که در آینده ایی نزدیک با مشخص شدن وضعیت کرونا در جهان به صورت سراسری این گوشی را عرضه خواهد کرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا