آنرتلفن همراه

رونمایی از گوشی هوشمند Honor Play5 / میان رده ای با طراحی زیبا!

شرکت آنر HONOR پس از جدایی از هواوی تمام تمرکز خود را روی تولید گوشی های هوشمند با تکنولوژی جدید و قیمت پایین تر نسب به سایر رقبا قرار داده است و در جدیدترین اقدام خود، از گوشی هوشمند Honor Play5 خود رونمایی کرده است.

البته شرکت آنر محصولات دیگری از قبیل تبلت، ساعت هوشمند و لپ تاپ نیز عرضه می کند، اما با این حال تمرکز خود را روی تلید گوشی های هوشمند قرار داده است.

گوشی هوشمند Honor Play5 یک گوشی میان رده و با پردازنده MediaTek’s Dimensity ۸۰۰ U می باشد.

گوشی هوشمند Honor Play5

همچنین گوشی موبایل جدید شرکت آنر از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و سایر مشخصات اصلی شامل یک صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی OLED با وضوح + FHD و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل Honor Play5 چه مشخصاتی دارد؟

چهار دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی در پشت تلفن همراه از دیگر مشخصات گوشی هوشمند Honor Play5 است. همچنین بهتر است در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند در ۲ نوع ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی قرار است عرضه شود.

باتری این تلفن همراه هوشمند ۳۸۰۰ میلی آمپری است و با استفاده از قابلیت شارژ سریع، در ۳۵ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود و در قسمت نرم افزار، از اندروید ۱۰ با Magic UI ۴.۰ پشتیبانی می کند و فاقد خدمات Google Play است. گوشی موبایل هوشمند Honor Play ۵ در رنگ‌های بنفش و سیاه عرضه می‌شود و فروش آن در کشور چین از تاریخ ۲۶ مه آغاز خواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا