آنرگوشی هوشمند

گوشی جدید آنر با الهام از خودروی پورشه رونمایی می شود

آنر قصد دارد نسخه‌ RSR پورشه دیزاین گوشی پرچم‌دار Honor Magic V2 را با عناصر طراحی منحصر‌به‌فرد این شرکت خودروساز مشهور رونمایی کند.

گوشی پرچم‌دار Honor Magic V2 با الهام از خودروهای پورشه، زیبایی‌های خاصی را به دنیای گوشی‌های هوشمند آورده است.

این گوشی هوشمند به‌تازگی در چین عرضه شده و حالا به بازارهای جهانی راه پیدا کرده است. این مدل در‌کنار سری آنر مجیک 6 در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی خواهد شد.

قبل از این رویداد، آنر تأیید کرده بود که گوشی پرچم‌دار جدید دیگری را با همکاری پورشه دیزاین عرضه خواهد کرد. این خبر در مصاحبه‌ای مشترک با یو آن، مدیر ارشد طراحی آنر و کارستن مونرجان، رئیس بخش طراحی گروه سبک زندگی پورشه (Lifestyle Group)، فاش شد. مصاحبه مذکور در مجله Wallpaper، یکی از مجلات مشهور مخصوص طراحی، منتشر شد.

در این مصاحبه که به همکاری جدید دو شرکت و ترکیب فناوری پیشرفته با طراحی کاربردی می‌پردازد، هر دو طراح دیدگاه‌های خود را درباره فلسفه خلاقانه‌ تولید محصولات ممتاز جدید برای بخش لوکس دستگاه‌های هوشمند به‌اشتراک می‌گذارند. علاوه‌بر‌این، مصاحبه شامل جزئیات رویکرد توسعه‌ کلی اتخاذ‌شده برای شکل‌دهی مشترک محصولات جدید در این همکاری است.

گوشی پرچم‌دار جدیدی که با همکاری پورشه طراحی می‌شود، در تمام جنبه‌ها از فلسفه‌ این برند پیروی می‌کند. این یعنی شاهد عناصر طراحی نمادین، رنگ‌ها، مواد، فناوری‌ها و اصول تولید الهام‌گرفته از صنعت خودرو خواهیم بود.

هنوز مشخص نیست که کدام دستگاه به‌طور خاص نسخه‌ پورشه دیزاین را دریافت می‌کند؛ اما احتمالاً پرچم‌داری جدید از سری Honor Magic 6 با نسخه‌ RSR Porsche Design معرفی شود. سری مجیک 6 ماه‌ها پیش در چین عرضه شد و در کنگره جهانی موبایل به بازارهای جهانی راه خواهد یافت. علاوه‌بر محصول جدید، آنر برای اولین‌بار طرح‌های اولیه‌ طراحی PSR پورشه دیزاین Honor Magic V2 را به‌اشتراک خواهد گذاشت.

درپایان، باید به این نکته نیز اشاره کنیم که انتظار داریم آنر با نزدیک‌شدن به رویداد MWC 2024، جزئیات بیشتری درباره نسخه PSR پورشه دیزاین Honor Magic V2 ارائه دهد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا