اینستاگرام

راهنمای دانلود ویدیو از اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر جهان است که برای اشتراک‌گذاری فیلم و عکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طور عمده ما عکس و فیلم‌های جذاب و کاربردی زیادی در اینستاگرام می‌بینیم و دوست داریم که برخی از این محتواها را در گالری گوشی خود سیو داشته باشیم

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب در سراسر جهان است که برای اشتراک‌گذاری فیلم و عکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طور عمده ما عکس و فیلم‌های جذاب و کاربردی زیادی در اینستاگرام می‌بینیم و دوست داریم که برخی از این محتواها را در گالری گوشی خود سیو داشته باشیم و بعدا از آن استفاده کنیم. اینستاگرام این امکان را به کاربران می‌دهد که استوری ها را بدون موسیقی که اضافه کرده اند دانلود کنند.

اما اینستاگرام به‌طور مستقیم قابلیت دانلود ویدیو و تصاویر ندارد، از این رو در ادامه روش دانلود ویدیو در اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

چگونه ویدیوهای اینستاگرام را در گوشی هوشمند خود دانلود کنیم؟

با استفاده از سایت‌های آنلاین و یکسری اپلیکیشن می‌توانید ویدیو خود را دانلود کنید که تمرکز ما در این مقاله روی ابزارهای آنلاین است

این مراحل را دنبال کنید:
1. وارد برنامه اینستاگرام شوید

2. ویدیوی مورد نظر را انتخاب کنید

3. لینک ویدیو را کپی کنید: روی سه نقطه واقع در گوشه سمت راست بالای پست ضربه بزنید. از میان گزینه های ظاهر شده، «Copy link» را انتخاب کنید.

4. از ابزار وب استفاده کنید: به هر یک از وب سایت های متعددی که خدمات دانلود ویدیوی اینستاگرام را ارائه می دهند، بروید.

5. چسباندن و دانلود: پس از ورود به وب سایت، فیلد تعیین شده را پیدا کنید و لینک ویدیوی اینستاگرام کپی شده را جایگذاری کنید. سپس، با کلیک بر روی دکمه مناسب، فرآیند دانلود را شروع کنید.

لازم به ذکر است که با این وبسایت‌ها فقط می‌توانید از حساب‌های عمومی فیلم و عکس دانلود کنید و اگر حسابی خصوصی باشد امکان دانلود از آن را ندارید.

4 سایت‌ دانلود ویدیو از اینستاگرام

1-DownloadGram

2- Saveinsta

3- instaspy

4- instasave

معرفی اپلیکیشن برای دانلود ویدیو از اینستاگرام

معمولا اپلیکیشن‌ها گزینه خوبی برای استفاده نیستند؛ چرا که این اپلیکیشن‌ها به حساب کاربری شما نیاز دارند و در این‌صورت حریم خصوصی شما ناامن خواهد شد.

با این حال اگر خواستید از اپلیکیشن استفاده کنید، به سراغ اپ استور و گوگل پلی بروید و برنامه‌های پیشنهادی آن‌ها را دانلود کنید.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا