آنرلپ تاپ

لپ‌تاپ آنر مجیک‌بوک پرو 16 با اینتل Core Ultra 7 و RTX 4060 معرفی شد

این لپ‌تاپ قدرتمند برای بازی و تولید محتوا می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

آنر به‌تازگی و در جریان رویداد MWC 2024 بارسلون، از قدرتمندترین لپ‌تاپ خود رونمایی کرد. مجیک‌بوک پرو 16 با کمک پردازنده و کارت گرافیک پرقدرت و نیز حافظه ذخیره‌سازی و رم بالا، می‌تواند گزینه جذابی برای خرید باشد.

مجیک‌بوک پرو 16 در بدنه فلزی سفید رنگین‌کمانی عرضه می‌شود. آنر می‌گوید از فناوری اسپری رنگ‌آمیزی سه‌بعدی برای دستیابی به این طرح استفاده کرده است.
MagicBook Pro 16 دارای یک صفحه‌کلید کامل با Numpad است. در پایین کیبورد یک ترک‌پد شیشه‌ای بزرگ و در طرفین کیبورد دو بلندگو قرار دارد. این لپ‌تاپ درمجموع 6 بلندگو دارد و آنر می‌گوید این لپ‌تاپ از صدای فضایی (Spatial Audio) پشتیبانی می‌کند. 2 میکروفون هم روی لپتاپ وجود دارند تا صدای کاربر را به‌راحتی انتقال دهند.

کاربران می‌توانند با استفاده از اسکنر اثرانگشت در داخل دکمه پاور و یک دوربین مادون قرمز در قاب بالای نمایشگر، از طریق Windows Hello احراز هویت کنند.

ویژگی‌های سخت‌افزاری آنر مجیک‌بوک پرو 16

مجیک بوک پرو 16

یک صفحه‌نمایش 16 اینچی FullView با رزولوشن 3072 در 1920 پیکسل، 500 نیت روشنایی، پوشش 100 درصدی گستره‌های رنگی DCI-P3 و sRGB و همچنین فناوری HDR، این لپ‌تاپ را همراهی می‌کند. این صفحه‌نمایش با حاشیه‌های 3 میلی‌متری احاطه شده است و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 93 درصدی دارد.

تراشه Core Ultra 7 155h اینتل قلب تپنده این لپ‌تاپ قدرتمند است. این پردازنده 16 هسته فیزیکی، 22 رشته و 2 موتور محاسبات عصبی اینتل نسل 3 دارد. همه CPUهای جدید اینتل دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) برای وظایف هوش مصنوعی هستند. این واحد پردازشی عصبی درواقع وظیفه ردیابی چشم، میزان تاری پس‌زمینه تصویر و ویژگی‌های دیگر هوش مصنوعی را بر عهده دارد.

پردازنده گرافیکی مجزای NVIDIA RTX 4060 دارای 8 گیگابایت حافظه است و به‌راحتی پردازنده گرافیکی داخلی Xe اینتل را برای بازی‌ها و تولید محتوا شکست می‌دهد.

مجیک‌بوک پرو 16 به باتری 75 وات‌ساعتی مجهز است که طبق گفته آنر در تست باتری PCMark 10 به 10 ساعت می‌رسد. وزن این لپ‌تاپ 1.86 کیلوگرم است که با توجه به سخت‌افزار داخلی و اندازه آن مناسب است. لپ‌تاپ آنر در فصل دوم 2024 به بازار می‌آید و قیمت آن هنوز مشخص نیست.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا