رونمایی از گوشی هوشمند Honor Play5 / میان رده ای با طراحی زیبا!

شرکت آنر HONOR پس از جدایی از هواوی تمام تمرکز خود را روی تولید گوشی های هوشمند با تکنولوژی جدید و قیمت پایین تر نسب به سایر رقبا قرار داده است و در جدیدترین اقدام خود، از گوشی هوشمند Honor Play5 خود رونمایی کرده است.

البته شرکت آنر محصولات دیگری از قبیل تبلت، ساعت هوشمند و لپ تاپ نیز عرضه می کند، اما با این حال تمرکز خود را روی تلید گوشی های هوشمند قرار داده است.

گوشی هوشمند Honor Play5 یک گوشی میان رده و با پردازنده MediaTek’s Dimensity ۸۰۰ U می باشد.

همچنین گوشی موبایل جدید شرکت آنر از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند و سایر مشخصات اصلی شامل یک صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی OLED با وضوح + FHD و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

گوشی موبایل Honor Play5 چه مشخصاتی دارد؟

چهار دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی در پشت تلفن همراه از دیگر مشخصات گوشی هوشمند Honor Play5 است. همچنین بهتر است در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند در ۲ نوع ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی قرار است عرضه شود.

باتری این تلفن همراه هوشمند ۳۸۰۰ میلی آمپری است و با استفاده از قابلیت شارژ سریع، در ۳۵ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود و در قسمت نرم افزار، از اندروید ۱۰ با Magic UI ۴.۰ پشتیبانی می کند و فاقد خدمات Google Play است. گوشی موبایل هوشمند Honor Play ۵ در رنگ‌های بنفش و سیاه عرضه می‌شود و فروش آن در کشور چین از تاریخ ۲۶ مه آغاز خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل