شبکه های اجتماعیواتس آپ

آموزش ارسال پیام در واتساپ بدون تایپ کردن

در بروزرسانی جدید پیام رسان واتساپ و به لطف پشتیبانی پیشرفته تشخیص صدا که کاربران می توانند اقدام به ارسال پیام در واتساپ کنند، آن هم بدون تایپ کردن.

این کار با استفاده از دستیار گوگل در گوشی های اندرویدی و دستیار اپل یعنی Siri در آیفون صورت می گیرد. شما می توانید پیام های واتساپ را با استفاده از صدای خود ارسال کنید.

ارسال پیام در واتساپ بدون تایپ کردن

نحوه ارسال پیام در واتساپ بدون تایپ کردن در اندروید

البته قبل از شروع این آموزش، باید جدیدترین نسخه واتساپ و همچنین آخرین دستیار گوگل را روی گوشی خود نصب کنید. برای این بروزرسانی می توانید از Google Play یا همان فروشگاه گوگل استفاده کنید.

  • با ضربه زدن روی عکس نمایه خود از گوشه سمت راست بالای دستیار گوگل به تنظیمات بروید و در قسمت نتایج شخصی، گزینه آن را فعال کنید.
  • برای فعال کردن دستیار صوتی، “Hey Google” یا “OK Google” بگویید. اکنون، می‌توانید عبارت ” Send a WhatsApp message to…” با نام مخاطب خود که می‌خواهید در WhatsApp به او پیام بدهید را بگویید.

اکنون دستیار گوگل از شما می‌خواهد پیامی را که می‌خواهید از طریق واتساپ ارسال کنید بگویید. باید آن را با صدای واضح پاسخ دهید. اکنون فقط باید بگویید “Okay, send it” تا اجازه دهید Google Assistant پیام شما را ارسال کند.

توجه به این نکته ضروری است که Google Assistant ممکن است برای ارسال پیام شما درخواست تأیید نکند و آن را مستقیماً به مخاطبی که قبلاً به آن پیام ارسال کرده اید ارسال کند. همچنین باید دستیار گوگل را فعال کنید تا بدون باز کردن قفل تلفن خود، از آن برای تجربه کامل در هندزفری استفاده کنید. با رفتن به تنظیمات> صفحه قفل می‌توانید این کار را انجام دهید.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا