شبکه های اجتماعیواتس آپ

ارسال تصاویر در واتساپ خصوصی‌تر می‌شود

واتساپ در بروزرسانی جدید خود ارسال فیلم و تصاویر را خصوصی‌تر کرده است و لحظه‌ای که یک تصویر یا فیلم در دستگاه گیرنده باز می‌شود، به محض بسته شدن،  ناپدید می‌شود و از بین می‌رود.

ویژگی جدید واتساپ که چیزی شبیه به اسنپ چت است، باعث می شود تا ارسال تصاویر در واتساپ خصوصی تر شود. این ویژگی به این صورت است که لحظه‌ای که یک تصویر یا فیلم ارسال شده در دستگاه گیرنده باز می‌شود، به محض بسته شدن،  ناپدید می‌شود و از بین می‌رود.

با این حال، واتس اپ همچنین به کاربران هشدار می‌دهد که اگرچه فقط یک بار می‌توان تصاویر و فیلم‌ها را مشاهده کرد، اما هیچ چیز نمی‌تواند گیرنده را از گرفتن عکس صفحه نمایش از آنچه ارسال شده، متوقف کند.

واتساپ

خصوصی تر شدن ارسال تصاویر در واتساپ به صورت است که هنگامی که این ویژگی را روشن می‌کنید، گیرندگان فقط می‌توانند عکس یا فیلم شما را یک بار قبل از ناپدید شدن باز کنند ولی این را به خاطر داشته باشید، آن‌ها هنوز هم می‌توانند از تصاویر قبل از بسته شدن اسکرین شات بگیرند. ”

برنامه اسنپ چت با این مشکل مقابله کرده و کاربران در صورت گرفتن اسکرین شات از پیامی، بلافاصله پیام هشداری برای فرستنده ارسال می‌شود، اما در حال حاضر مشخص نیست که واتساپ یک محافظ امنیتی مشابه را پی می‌گیرد یا خیر.

بیشتر بخوانید

ترفندهای مخفی واتساپ که از آن بی‌خبرید!

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا