اخبار روز

پرفروش ترین هدفون گیمینگ برای نوجوانان

هدفون گیمینگ مناسب نوجوانان که با قیمت مناسبی نیز به فروش برسد، اغلب با قطر درایور 50 میلی متری و استفاده از جک 3.5 میلی متری صدا عرضه می‌شود. یکی از قابلیت‌های مهم در این مدل از هدفون‌ها دارا بودن قابلیت نویزگیر و همچنین میکروفن است.

پرفروش ترین هدفون‌های گیمینگ برای نوجوانان:

هدفون گیمینگ ریزر با مدل BlackShark V2

این هدفون گیمینگ با درایوهایی با قطر 50  میلی متری ارائه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 4 میلیون و 685 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با حساسیت میکروفن 42 دسی بل امکان حذف نویز را فراهم کرده و از فناوری THX بر روی پلتفرم PC پشتیبانی می‌کند. این هدفون گیمینگ با جک 3.5 میلی متری برای صدا عرضه می‌شود و دارای میکروفن است.

هدفون گیمینگ ریزر با مدل BlackShark V2-کاماپرس

هدفون گیمینگ انکر با مدل Q30 A3028 SoundCore Life

این هدفون گیمینگ با قابلیت استفاده از فناوری NFC (نویزگیر) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با قیمت 3 میلیون و 282 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول تا 40 ساعت امکان شارژدهی داشته و از جک 3.5 میلی متری صدا استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در این محصول پشتیبانی آن از نسخه بلوتوث 5.0 است.

هدفون گیمینگ انکر با مدل Q30 A3028 SoundCore Life-کاماپرس

هدفون گیمینگ رپو با مدل VH710

این محصول نیز با جک 3.5 میلی متری صدا عرضه شده و با قیمت 1 میلیون و 365 هزار تومان فروخته می‌شود. این هدفون گیمینگ برای کسانی که نمی‌خواهند بیشتر از یک میلیون تومان هزینه کنند، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. درایور این هدفون قطر 10 میلی متری داشته و در آن نرم افزار اختصاصی برای شخصی سازی تنظیمات به کار رفته است.

هدفون گیمینگ رپو با مدل VH710-کاماپرس

هدفون گیمینگ ریزر با مدل Kaira x

این محصول که برای پلی استیشن مناسب است، دارای کلیدهای مدیریت صدا بوده و با قیمت 2 میلیون و 885 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این هدفون گیمینگ دارای سیم 130 سانتی متری بوده و درایور 50 میلی متری دارد. محصول مذکور با رنگ سفید طرفدار بیشتری داشته و همراه با میکروفنی مناسب در اختیار کاربران قرار گرفته است.

هدفون گیمینگ ریزر با مدل Kaira x-کاماپرس

هدفون گیمینگ رپو با مدل VH500C

این محصول رپو با جک 3.5 میلی متری صدا ارائه شده و با قیمت 1 میلیون و 167 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود. این هدفون گیمینگ با درایورهای 50 میلی متری در اختیار علاقه مندان قرار گرفته و نویزهای اضافه را حذف می‌کند. علاوه بر آن، حساسیت صدای آن 103 دسی بل بوده و کنار هدفون‌های آن قابلیت نورپردازی دارد.

هدفون گیمینگ رپو با مدل VH500C-کاماپرس

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. بازی و تفریح برای نوجوانان و کودکان مثل نیاز ماهی به آب میباشد،سرزندگی و نشاط و گذراندن اوغات فراغت سالم یکی از نیازهای نوجوانان میباشد که البته این نیاز باید در یک محیط سالم و زیر نظر افراد سالم تامین شود نه در هر جایی،بازی استعداد نوجوانان را شکوفا می کند و از طرفی جلوی انحرافاتی مثل اعتباد و… میگیرد،اما گردش و کنکاش در فضای مجازی هم حدی دارد،بهتر است برای کودکان و نوجوانان انواع رشته های ورزشی و بازی‌های رایانه ای (استاندارد)در نظر گرفته شود تا حس اعتماد به نفس،برتری و رقابت در آنها اشباع شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا