اخبار روز

این هدفون خوش‌قیمت ۶۰ ساعت موسیقی پخش می‌کند و حذف نویز پیشرفته دارد

هدفون جدید TOZO با نام HT2 قابلیت‌های جذابی ازجمله حذف نویز دارد و با قیمت مناسب عرضه می‌شود.

TOZO از جدیدترین محصول خود یعنی هدفون HT2 رونمایی کرد. این هدفون از بلوتوث ۵٫۴ پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های جذابش می‌توان به بهینه‌سازی صدا و سیستم حذف نویز براساس شکل گوش کاربر اشاره کرد. قیمت هدفون مذکور ۵۰ دلار است و از قابلیت حذف نویز تا ۳۸ سی‌بل بهره می‌برد.

هدفون TOZO HT2 از درایور پویای ۴۰ میلی‌متری و گواهی HI-Res بهره می‌برد و به سه میکروفون مجهز است. این محصول از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و عمر باتری آن به ۶۰ ساعت می‌رسد.

نوشته های مشابه

هدفون HT2 با کدک‌های AAC و SBC سازگاری دارد و برای شارژ آن ازطریق پورت USB-C حدود دو ساعت زمان نیاز است.

هدفون TOZO HT2
هدفون TOZO HT2

طبق اعلام TOZO، هدف هدفون HT2 ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فراگیر با فناوری حذف نویز پیشرفته است. این هدفون با گواهی Hi-Res و درایور ۴۰ میلی‌متری، صدایی با کیفیت بالا را در محدوده‌ی فرکانسی گسترده ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این استفاده از سه میکروفون برای حذف نویز باعث افزایش کیفیت تماس‌های تلفنی می‌شود.

هدفون TOZO HT2

عمر باتری TOZO HT2 بسیار چشمگیر است و با هربار شارژ تا ۴۰ ساعت درحالت ANC (حذف نویز فعال) و ۶۰ ساعت بدون ANC دوام می‌آورد.

به‌طور کلی HT2 ویژگی‌های پیشرفته را با طراحی کاربرپسند و با قیمتی بسیار جذاب ارائه می‌دهد و به‌همین‌دلیل می‌تواند برای بسیاری از افراد در فهرست بهترین هدفون بی‌ سیم بازار قرار بگیرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا