شبکه های اجتماعیواتس آپ

ویژگی جدید واتساپ؛ نصب همزمان چند واتساپ روی دستگاه های مختلف

شرکت واتساپ در اطلاعیه ایی تأیید کرد که پشتیبانی چند دستگاهی که مدت هاست درباره آن شایعه شده، درماه‌های آینده فعال خواهد شد و به کاربران امکان نصب همزمان چند واتساپ روی دستگاه های مختلف را می دهد.

بر اساس این قابلیت کاربران می توانند به طور همزمان واتساپ را روی حداکثر 4 دستگاه مختلف نصب و از آن استفاده کنند.

در همین راستا مدیر عامل واتساپ در گفتگویی تصریح کرد که ویژگی چند دستگاهی، رمزگذاری سراسری واتساپ برای پیام‌های ارسالی بین افراد را به خطر نمی‌اندازد.

زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک و شرکت مادر واتساپ نیز در این زمینه گفت: “هنوز هم مکالمات رمزگذاری شده از ابتدا تا انتها خواهد بود. همگام سازی صحیح پیام‌ها و محتوای کاربر در بین دستگاه‌ها حتی وقتی باتری تلفن در حال تمام شدن بود یک چالش بزرگ فنی بوده، اما ما این مشکل را حل کرده ایم و به دنبال این هستیم که به زودی آن را کاملا حذف کنیم.”

نصب همزمان چند واتساپ

شایان ذکر است، طبق این گزارش در کنار پشتیبانی از چند دستگاه،  واتساپ در حال کار بر روی یک ویژگی جدید پشتیبان گیری از چت رمزگذاری شده محافظت شده با رمز عبور است که در نهایت می‌تواند برای کاربران امکان انتقال تاریخچه چت خود بین دستگاه‌های iOS و اندروید را فراهم کند.

قابلیت‌های جدید در راه هستند

شایان ذکر است، علاوه بر قابلیت نصب همزمان چند واتساپ روی دستگاه های مختلف، این شرکت در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید view once و disappearing mode نیز می باشد. ویژگی جدید view once است که به کاربر امکان می‌دهد محتوایی را ارسال کنند که پس از مشاهده از بین می‌رود. این سرویس همچنین در حال گسترش ویژگی پیام‌های در حال ناپدید شدن است، که در حال حاضر اجازه می‌دهد پیام‌ها پس از مدت زمان مشخصی حذف شوند. در آینده، یک disappearing mode جدید نیز اضافه می‌شود که به کاربر امکان می‌دهد پیام‌های ناپدید شده را در همه بخش‌های چت روشن کند.

واتساپ درباره زمان فعال سازی دو قابلیت جدید view once و disappearing mode اطلاعاتی را افشا نکرد، اما کاتکارت گفت که قابلیت پشتیبانی چند دستگاهی در یکی دو ماه آینده فعال می‌شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا