آنرتلفن همراه

گوشی Play 5T Pro؛ گوشی اقتصادی جدید آنر با صفحه نمایش 6.6 اینچی

شرکت آنر در جدیدترین اقدام خود بی سر و صدا گوشی جدید شرکت خود به نام Play 5T Pro را با صفحه نمایش 6.6 اینچی و ویزگی های یک میان رده در چین عرضه کرد.

شایان ذکر است، این دستگاه مقرون به صرفه دارای یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی + و یک حفره برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند، همچنین در پشت یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین کمکی عمیق ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED را به همراه دارد.

یک تراشه MediaTek Helio G۸۰ در رأس مشخصات این گوشی قرار دارد و از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند. باتری آن ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژر سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در بخش نرم افزاری گوشی، رابط گرافیکی Magic UI ۴.۰ و اندروید ۱۰ دیده می‌شود.

Play 5T Pro

گوشی هوشمند Honor Play 5T Pro در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود و قیمت آن ۱۴۹۹ یوان (۲۳۱ دلار) تعیین شده است.

شایان ذکر است، بر اساس اطلاعات منتشر شده شرکت آنر قرار است در ماه آینده از دو پرچمدار جدید خود با نام های Magic ۳ و ۳ Pro را رونمایی کند.

این گوشی‌ها مستقیم از چین می‌آیند و به همین دلیل ما حدس‌هایی را درباره قیمت هر دو گوشی یافته ایم. گویا مدل وانیلی از حدود ۴۰۰۰ یوآن (۶۲۰ دلار) شروع می‌شود، در حالی که نوع دیگر، ۵۰۰۰ یوآن (۷۷۰ دلار) قیمت گذاری شده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا