تلفن همراهمایکروسافت

گوشی Microsoft surface Duo؛ تجربه به دست گرفتن یک کتاب اندرویدی!

گوشی Microsoft surface Duo برای کاربران به عنوان گوشی اولین ها شناخته می شود، چرا که لقب اولین گوشی اندرویدی مایکروسافت، اولین گوشی تاشوی مایکروسافت، اولین گوشی تاشوی ۳۶۰ درجه متعلق به این گوشی منحصر به فرد مایکروسافت است.
گوشی مایکروسافت سرفیس دوئو، دارای کیفیت ساخت، طراحی و حس کاربری بی نظیر است و از استاندارد بالایی برخوردار می باشد. این گوشی تاشو، اولین گوشی با لولای 360 درجه است. طراحی این گوشی به گونه ایی است که وقتی گوشی را می بندید، پشت آن جز لوگوی مایکروسافت نه از دوربین و نه هیچ حسگر و هیچ چیز اضافه دیگری وجود ندارد.
فریم دور گوشی پلاستیکی است و سطح داخلی و بیرونی آن را گوریلا گلس ۵ پوشش می‌دهد. وقتی گوشی را باز می کنید، در مقابل شما ۲ نمایشگر ۵.۴ اینچی Amoled با رزلوشن ۱۳۵۰*۱۰۸۰ خودنمایی می کند و تنها نکته منفی حاشیه‌های به نسبت زیاد نمایشگرهای آن نسبت به بدنه گوشی است.

گوشی Microsoft surface Duo و انقلابی در طراحی گوشی های تاشو

گوشی دارای یک دوربین ۱۱ مگاپیکسلی است که با توجه به شکل خاص طراحی، هم می‌توان به عنوان دوربین اصلی گوشی از آن استفاده کرد هم دوربین سلفی. در کناره‌های این محصول حسگر اثر انگشت، دکمه پاور و درگاه یو‌اس‌بی تایپ سی قرار گرفته، اما مثل خیلی از دیگر موبایل‌های جدید بازار، جک هندزفری را در Duo نمی‌بینیم.
گوشی Microsoft surface Duo
گوشی Microsoft surface Duo در مقایسه با دیگر گوشی های تاشو هم رده خود، عرض خیلی بیشتری دارد و تقریبا شبیه به دست گرفتن یک کتاب است. عرض زیاد Dou کار کردن با آن را کمی خاص می‌کند، اما به طور کلی، ماهیت این محصول خاص است و مایکروسافت سعی کرده است چه در طراحی چه در امکانات، تغییراتی انقلابی روی آن اجرا کند.
این گوشی دارای باتری با 3577 میلی آمپر ساعت و دارای آداپتور 18 وات فست شارژ می باشد. با توجه به دوربین آن، با این گوشی قطعا نمی توانید عکس های باکیفیتی را ثبت کنید. اصولا مایکروسافت این گوشی را برای عکاسی طراحی نکرده است. البته پشتیبانی نکردن از ۵G را هم باید به دیگر نقاط ضعف محصول گران‌قیمت مایکروسافت اضافه کرد.
گوشی تاشوی مایکروسافت دارای یک پردازنده ۸۵۵ اسنپدراگون با رم ۶ گیگابایت و ۲ حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. وزن آن هم ۲۵۰ گرم است که در دسته گوشی‌های سبک قرار نمی‌گیرد.
برای خرید گوشی Microsoft surface Duo باید مبلغی حدود ۳۲ میلیون تومان کنار بگذارید.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا