فناوری

پس از فیسبوک؛ ردیت تاک هم رقیب کلاب هاوس شد

پس از آنکه فیسبوک قابلیت چت صوتی زنده را به سرویس خود اضافه کرد، شبکه اجتماعی ردیت نیز برای رقابت با کلاب هاوس قابلیت ردیت تاک را اضافه کرد.

شاید وقتیکه ماه مارچ سال ۲۰۲۰ کلاب هاوس شروع بکار کرد، کسی این پیش بینی را نمی کرد که به سرعت به یکی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب در بین متخصصین، سرمایه گذاران، سیاست مداران و کارآفرینان تبدیل شود. این اپلیکیشن مجموعه ای بزرگ از گروه ها و رویدادها را برای همه نوع سلیقه ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا با تعداد زیادی افراد همفکر، همزمان گفتگو کنید.

این پلتفرم پس از حضور میلیاردهایی، چون ایلان ماسک و مارک زاکربرگ، محبوبیت خود را افزایش داده است. کلاب هاوس که فقط یک سال از راه اندازی آن گذشته اخیراً حضور ۱۰ میلیون کاربر فعال هفتگی را گزارش کرده است. این برنامه پتانسیل خدمات چت صوتی را نشان می‌دهد، به خصوص در دوران همه گیری کرونا که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری در خانه بمانند.

پیشنهاد 4 میلیاردی توئیتر به کلاب هاوس

از طرفی اخیرا توئیتر پیشنهادی 4 میلیارد دلاری را برای خرید کلاب هاوس پیشنهاد داده است. از این رو، اکثر سرمایه گذاران سعی دارند برنامه‌ای را تولید کنند که بتواند رقیبی برای این برنامه باشند و به روایتی سهمی از این بازار داغ ببرند.

ردیت تاک رقیب کلاب هاوس

بعد از فیسبوک که یکی از رقیب‌های اصلی کلاب هاوس به شمار می‌رفت حالا برنامه‌ای به نام ردیت تاک به بازار آمده است. این برنامه توسط تیم توسعه دهنده شبکه اجتماعی ردیت ساخته شده که تفاوت چندانی با این شبکه اجتماعی ندارد اما این برنامه برای جوامع درونی ردیت یا Subreddits توسعه پیدا کرده است. افراد می‌توانند از در برنامه Reddit Talk از طریق صوت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در حال حاضر این برنامه آزمایشی است و در دسترس عموم مردم قرار ندارد.

گفتنی است شبکه اجتماعی ردیت یکی از شبکه‌‌های اجتماعی بسیار قدیمی در جهان است که بخش عمده‌ای از گیمرها و افراد فعال در زمینه فناوری در این شبکه اجتماعی حضور دارند و اخبار و موارد جدید موجود در بازی‌ها معمولا از این شبکه اجتماعی فاش می‌شود.

 

بیشتر بخوانید

رونمایی زاکربرگ از قابلیت پخش زنده صوتی و بوم باکس فیسبوک

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا