اپلتلفن همراه

اعلام زمان انتشار سری جدید آیفون SE اپل با صفحه نمایش 6 اینچی

پس از استقبال از آیفون سری SE اپل که با قیمت پایین تری در بازار به فروش می رسد، شرکت اپل تصمیم دارد در سال 2023 ورژن جدید آن را منتشر کند.

نسل دوم آیفون سری SE شرکت اپل که قیمت پایین‌تری دارد و مشتریان زیادی را به دلیل امکانات موجود جذب خود کرده است، از صفحه نمایش LCD ۴.۷ اینچی برخوردار است و از حاشیه‌هایی بزرگ در بالا و پایین تلفن همراه استفاده می کند.

از این رو به دلیل استقبال کاربران از این گوشی، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2023 نسل سوم گوشی سری SE را وارد بازار کند.

گوشی SE اپل

بر اساس اخبار منتشر شده، سری جدید گوشی موبایل SE اپل قرار است از شبکه 5g پشتیبانی کند. آیفون SE 2023 دارای صفحه نمایش بزرگتر ۶.۱ اینچی با دوربین سلفی است. البته همچنان فناوری face id به این سری گوشی موبایل هوشمند اپل اضافه نخواهد شد.

از آنجا که مدل‌های SE برای افرادی که به دنبال گوشی‌های مقرون به صرفه هستند هدف قرار گرفته است و عرضه می‌شود، امکان ندارد که نوع ۲۰۲۳ Face ID در این گوشی موبایل فعال شود، فرض بر این است که اپل خواننده اثر انگشت را به دکمه پاور منتقل می‌کند، همان کاری که با iPad Air ۲۰۲۰ انجام داده است.

یکی دیگر از تغییراتی که قرار است در این مدل گوشی رخ دهد این است که اپل می خواهد بلندگوی گوشی را به لبه بالایی تلفن همراه تغییر مکان دهد تا حاشیه بالا را برش داده و لبه‌های مربع شکل الهام گرفته از آیفون ۱۲ را به این گوشی موبایل هوشمند خود منتقل کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا