اپلتلفن همراه

افزایش میزان باتری های نسل جدید آیفون

تحقیقات شرکت omida در خصوص افزایش میزان باتری های نسل جدید آیفون نشان می دهد که آیفون‌های آینده ۲۰۲۱ اپل باتری‌های بزرگتری نسبت به مدل‌های قبلی خود خواهند داشت.

بر اساس این گزارش آیفون ۱۳ مینی دارای یک باتری ۲۴۰۶ میلی آمپری خواهد بود، آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو از یک باتری ۳۰۹۵ میلی آمپری برخوردار خواهند شد، در حالی که حداکثر ظرفیت باتری آیفون ۱۳ پرو مکس ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

این گزارش با مقایسه مدل‌های سری ۱۲ تاکید می کند که آیفون ۱۲ مینی دارای یک باتری ۲۲۲۷ میلی آمپری است، آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو هر کدام یک باتری ۲۸۱۵ میلی آمپری دارند و آیفون ۱۲ پرو مکس نیز دارای ظرفیت باتری حداکثر ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعت است.

افزایش میزان باتری های نسل جدید آیفون

همچنین از نظر افزایش نسبی اندازه، آیفون ۱۳ پرو مکس با ۱۸ درصد افزایش ظرفیت باتری نسبت به مدل قبلی خود، پیشتاز است و پس از آن آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو (هر کدام با افزایش تقریباً ۱۰ درصدی در اندازه)، و آیفون ۱۳ مینی، که باتری آن تقریباً ۸ درصد بزرگتر از آیفون ۱۲ مینی است، قرار دارند.

این گزارش می افزاید، این اولین بار است که اطلاعاتی با اعداد واقعی در خصوص میزان باتری های نسل جدید آیفون نسبت به سری های گذشته منتشر می شود.

شایان ذکر است، شرکت اپل در سال جاری در انتظار خرید ۱۶۹ میلیون صفحه نمایش است این در حالی است که شرکت اپل در سال گذشته قصد خرید ۱۱۴.۵ میلیون پنل صفحه نمایش را داشت و این خرید صفحه نمایش امسال با افزایش چشمگیری همراه شده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا