اپلتلفن همراه

سال 2022؛ آیفون های اقتصادی 6.7 اینچی اپل در بازار

مینگ چی کوو، تحلیلگر اپل در آخرین یادداشت خود پیش بینی کرد که در سال 2022 آیفون های اقتصادی و مقرون به صرفه 6.1 و 6.7 اینچی اپل وارد بازار شود.

این تحلیلگر اپل یادداشت جدیدی را منتشر کرده است که در آن گفته است اپل سال آینده دو مدل رده پایین ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی را به همراه آیفون ۱۴‌ های رده بالای خود به بازار عرضه خواهد کرد.

کوو در این یادداشت با اشاره به قیمت آیفون های اقتصادی 6.7 اینچی اپل گفت پیش بینی می شود که قیمت مدل ۶.۷ اینچی ارزان قیمت، کمتر از ۹۰۰ دلار باشد. در حال حاضر تنها گوشی ۶.۷ اینچی اپل، آیفون ۱۲ پرو مکس است که حداقل ۱۰۹۹ دلار برای خریداران هزینه بردار است.

ویژگی محصولات جدید اپل

این تحلیلگر با اشاره به ویژگی های این دو گوشی در این یادداشت پیش بینی کرد که مدل‌های ۲۰۲۲ دارای حسگر‌های اثر انگشت در زیر نمایشگر باشند، چرا که بیشتر آیفون‌های اخیر دیگر خواننده اثر انگشت ندارند، زیرا اپل تصمیم گرفت FaceID را برای احراز هویت کاربران ارائه دهد. یک برنامه ثبت اختراع که در اوایل سال جاری میلادی توسط Patently Apple مشاهده شد، نشان می‌دهد که این غول فناوری در حال توسعه یک فناوری TouchID زیر نمایشگر است.

کوو همچنین گفت که دوربین مدل‌های سطح بالا با ارتقا، به یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تبدیل می‌شوند. این چند مدل تنها مدل‌هایی بودند که وی در یادداشت جدیدش ذکر کرد، اما در پیش بینی قبلی اش گفته بود که نسخه ۲۰۲۲ شامل آیفون مینی ۵.۴ اینچی نخواهد بود.

آیفون های اقتصادی 6.7 اینچی اپل

شایان ذکر است، شرکت اپل تولید آیفون ۱۲ مینی را در ۶ ماه اول سال کاهش داده است. گزارش شده است که این شرکت حداقل ۷۰ درصد کمتر از برنامه تولیدی، دستگاه تولید خواهد کرد و این نکته بیانگر این است که این محصولا با استفبال کاربران مواجه نشده اند و در فروش موفق نبوده اند.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا