اخبار روز

رونمایی زاکربرگ از قابلیت پخش زنده صوتی و بوم باکس فیسبوک

مدیرعامل فیسبوک از اضافه شدن راهکار ارتباطی جدیدی به نام Live Audio Rooms خبر داد که به کاربران اجازه پخش زنده صوتی را می‌دهد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در گفت و گویی اعلام کرد این شرکت در حال ساخت قابلیتهای صوتی مشابه اپلیکیشن کلاب هاوس است که اجازه پخش زنده صوتی را به کاربران می‌دهد و توجهات زیادی را در میان اهالی سیلیکون ولی به خود جلب کرده است.

وی با اشاره به اینکه ما تصور می کنیم که صوت در روند تبدیل شدن به مدیوم درجه اول قرار دارد، اظهار کرد: فیسبوک قصد دارد سرمایه گذاری زیادی در قابلیتهای صوتی انجام دهد و در سالهای آینده آنها را عرضه کند.

فیسبوک کلاب هاوس می‌شود

مدیرعامل فیسبوک در پست وبلاگ خود اعلام کرد، قابلیت جدید این شبکه اجتماعی، “Live Audio Rooms” نام دارد. و این شرکت انتظار دارد تابستان امسال برای همه در اپلیکیشن فیسبوک و مسنجر قابل دسترس باشد. این شرکت تست “Live Audio Rooms” را در داخل گروههای فیسبوک آغاز خواهد کرد.

مارک زاکربرگ پخش زنده صوتی فیسبوک

فیسبوک قصد دارد به کاربران اجازه دهد از دیگران برای دسترسی به پخش زنده صوتی پول دریافت کنند که می تواند به شکل یک بار خرید یا اشتراک باشد تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند از این امکانات جدید درآمدزایی کنند.

فیسبوک برای کپی برداری از محصولات رقیبانش نظیر اسنپ شناخته شده است. روزنامه نیویورک تایمز در فوریه گزارش کرده بود که این شرکت سرگرم کار روی محصولی برای رقابت با اپلیکیشن چت صوتی کلاب هاوس است که مکالمه در اتاقهای صوتی را محبوب کرده است.

زاکربرگ همچنین اعلام کرد فیسبوک روی قابلیتهای پادکست کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد به کشف، اشتراک گذاری و شنیدن پادکستها بپردازند.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، سرانجام یکپارچگی با اسپاتیفای به موزیسینها اجازه می‌دهد راحت تر آهنگ خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند و به کاربران امکان می‌دهند آهنگ را در داخل این شبکه اجتماعی به راحتی گوش کنند. این یکپارچگی در داخل فیسبوک به عنوان “پروژه بوم باکس” شناخته می‌شود.

امتیاز کاربران: 3.4 ( 1 رای)

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا